خبرگزاری کار ایران

سومین همایش سلامت روان و رسانه در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۲

کرسی یونسکو در آموزش سلامت به ریاست مصطفی معین با همکاری انجمن علمی روانپزشکان ایران سومین همایش سلامت روان و رسانه را در هفته آینده در تهران برگزار خواهد کرد.

ایلنا: کرسی یونسکو در آموزش سلامت با همکاری انجمن علمی روانپزشکان ایران سومین همایش سلامت روان و رسانه را در هفته آینده در تهران برگزار خواهد کرد. ریاست کرسی در آموزش سلامت در ایران را مصطفی معین بر عهده دارد.
به گزارش ایلنا، به نظرم این همایش خیلی مهمیه بیشتر از این نظر که اطلاعات دقیق و تخصصی در مورد سلامت روان و هزینه‌های اختلالات روان در جامعه امروز ایران در آن ارائه خواهد شد و اصل داستان هم اساسا بحث سلامت روان و رسانه است یعنی کلا در حوزه کاری ماست. این مدتی که من تا حدی در جریان برنامه و مطالبی که بناست مورد بحث قرار بگیره در این نشست‌ها بودم مباحث خیلی جدید و جالب بود و به نظرم خبر‌ها خیلی تازه و دست اولی از آن برای خبرنگاران فعال در حوزه‌های اجتماعی چه سلامت و چه آسیب‌های اجتماعی بیرون می‌یاد. این پوس‌تر این همایش است روز یکشنبه ۶ اسفند هم نشست خبری مربوط به همایش برگزار می‌شه و همایش هم ۸ اسفند خواهد بود.

نشست خبری این مراسم روز یکشنبه ۶ اسفند در بلوار کشاورز- خیابان دکتر محمد قریب- مرکز طبی کودکان- ساختمان شماره ۳- طبقه ۴- ساعت ۱۰ و نیم با حضور مصطفی معین، رئیس کرسی یونسکو در آموزش سلامت، میرسپاسی، رئیس انجمن روانپزشکان و نوربالا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز