خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت آیت الله جمی برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۹۳۰۴

کتاب زندگینامه آیت الله جمی با رویکرد پرداختی به فرازهای متعدد زندگی ایشان و همچنین انعکاس دیدگاه‌های دیگران در مورد وی و آلبوم‌های عکس و خاطرات و درج دست نوشته‌ها منتشر می‌شود.

ایلنا: دومین جلسه بزرگداشت حضرت آیت الله جمی با حضور جمعی از فرهیختگان و اندیشمندان و علاقمندان به آیت الله جمی روز سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۳۹۱ در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این جلسه معاون پژوهشی و برنامه ­ریزی انجمن ضمن بیان اوصاف و ویژگی­‌های آیت­ الله جمی بزرگداشت وی در سطح ملی را جزء وظایف و برنامه‌های انجمن در سال آینده دانست. سپس سایر اعضا در باب اهمیت و ضرورت موضوع، چگونگی و سطح برگزاری مراسم نکات ارزنده‌ای مطرح نمودند.
در این جلسه پیرامون تدوین کتاب زندگینامه آن بزرگوار به صورت کامل و جامع و با رویکرد پرداختی به فرازهای متعدد زندگی ایشان و همچنین انعکاس دیدگاه‌های دیگران در مورد آیت الله جمی و نیز تنظیم آلبوم‌های عکس و خاطرات و درج دست نوشته‌های ایشان مباحثی مطرح و تصمیم­گیری به عمل آمد.
همچنین مقرر شد کتاب مجموعه مقالات با استفاده از شاخص سازی زندگی علمی، معنوی و مبارزاتی ایشان در دستور کار قرار گیرد. ساخت فیلم و کلیپ از زندگی نامه ایشان، ساخت تندیس و نام گذاری یک مرکز فرهنگی به نام ایشان، تولید داستان‌های کوتاه برای نوجوانان و نیز جلب مشارکت ارگان‌ها و نهادهای مرتبط از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه در خصوص زمان برگزاری پیشنهاد شد تا بزرگداشت هم زمان با دفاع مقدس و ایام شکست حصر آبادان انجام شود.
به زودی فراخوان مقالات این بزرگداشت و همچنین گردآوری خاطرات، عکس‌ها، فیلم‌ها، دست نوشته‌ها و دل­نوشته‌های رزمندگان و فرماندهان جنگ در خصوص آیت الله جمی بر روی سایت انجمن قرار خواهد گرفت و به همین مناسبت این انجمن مشارکت همه اقشار خصوصاً رزمندگان و فرماندهان جنگ و همچنین مبارزان قبل از انقلاب را در این زمینه ارج خواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز