خبرگزاری کار ایران

علی اسماعیلی:

جشنواره شعر همسو با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بود

کد خبر : ۵۰۴۱۶

به اعتقاد سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های امسال جشنواره بین‌المللی شعر فجر همسو با دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بوده است.

ایلنا: علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به آغاز این رویداد بین‌المللی در روزهای جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه فجر را ایامی ارزشمند برای نظام اسلامی و مردم توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره شعر فجر، وی گفت: در راستای تکریم از این روزهای باشکوه، باید فعالیت‌های زیادی در شاخه‌های مختلف حوزه فرهنگ انجام شود که خوشبختانه جشنواره شعر فجر هم از چند سال پیش به این کاروان پیوسته است.

اسماعیلی برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر را در کنار دیگر جشنواره‌های موسوم به فجر از قبیل تئا‌تر و فیلم و موسیقی، گامی در راستای اهمیت دادن به هنرهای مختلف و در این مورد هنر شعر ارزیابی کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شعر یکی از ظرفیت‌های ذاتی و بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید در جهت پروراندن آن، تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: قطعاً جشنواره شعر فجر در جهت اصالت دادن به انقلاب ناب اسلامی، ارتقای فرهنگ عمومی و انجام وظایف و اهداف دستگاه‌های متولی این عرصه است.

اسماعیلی همچنین با بیان اینکه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر همسو با دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و نیز مقام معظم رهبری برپا شده است، گفت: شعر حوزه‌ای بسیار وسیع و در عین حال اثرگذار است و باید به آن توجه بیشتری صورت گیرد.
سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حمایت‌های این معاونت از جشنواره بین‌المللی شعر فجر نیز خاطرنشان کرد: ما از هر فعالیتی در هر حوزه‌ای اعم از شعر و داستان که بتواند در ارتقای فرهنگ عمومی موثر باشد، حمایت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز