خبرگزاری کار ایران

سروده‌های زهرا وثوقی «مثل سه تا کبوتر» در بازار کتاب

کد خبر : ۵۰۴۲۳

زهرا وثوقی شاعر کودک از انتشار مجموعه شعر جدیدش با عنوان «مثل سه تا کبوتر» به همت دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری و انتشارات سوره مهر خبر داد.

ایلنا: زهرا وثوقی شاعر با بیان این‌که «مثل سه تا کبوتر» مجموعه شعر کودک است، افزود: این مجموعه شامل ۱۴ شعر با عنوان‌های «خواهر کوچک من»، «مثل کبوتر»، «همبازی»، «خورشید من»، «جوجه ناز»، «کارهای مادرم»، «شاپرک»، «هفت سین»، «رقص برف»، «بهار»، «سرگرم کارم»، «مرغ من»، «پاییز» و سرود کلاغ‌ها» است.
به گزارش ایلنا، این شاعر گفت: در سرودن این شعر‌ها اهداف آموزشی خاصی را دنبال نمی‌کردم، بلکه شعر‌ها بیشتر جنبه زیبا‌شناسانه و تفننی دارد.
وی با تاکید بر این‌که شاعر کودک دوست دارد برای بچه‌های کشورش کار کند، یادآوری کرد: تنها انتظار شاعران این است که آثارشان به دست مخاطب برسد؛ این‌که دفتر ادبیات کودک و نوجوان به سرعت در حال تولید و عرضه آثار پروژه‌های مختلف ادبی است نکته بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.
وثوقی انتشار آثار شاعران و نویسندگان را موجب دلگرمی آن‌ها دانست و گفت: این‌که شاعر یا نویسنده‌ای برای انتشار اثرش چندین بار زنگ بزند و التماس کند و با این حال کار به نتیجه نرسد، باعث یاس و سرخوردگی آن‌ها خواهد شد؛ اما اگر آثار در زمان مناسب و درست منتشر شود، هم نویسندگان و شاعران راضی خواهند بود و هم رضایت مخاطبان جلب می‌شود.
این شاعر کودک در پایان آثار انتخاب شده برای چاپ از سوی دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری را باکیفیت دانست و گفت: پروژه کودک این دفتر، مجموعه‌ای است از آثار منتخب و برگزیده در این عرصه که شاعران و نویسندگان صاحب ایده آن‌ها را خلق کرده‌اند.
جشن تولید بخشی از آثار «پروژه کودک»، به همراه آثار پروژه‌های «زندگی معصومین (ع)»، «روزهای انقلاب» و... که همه به همت دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری گردآوری شده‌اند، اسفند ماه امسال در حوزه هنری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز