خبرگزاری کار ایران

تعرفه گمرکی ناشران خارجی در نمایشگاه كتاب کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۴

مسوولان نمایشگاه کتاب تهران و رئیس کل گمرک، هماهنگی‌های لازم را برای کاهش تعرفه گمرکی ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه انجام دادند.

ایلنا: مسوولان بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و رئیس کل گمرک در تازه‌ترین نشست خود، درباره تسهیلات برای حضور ناشران خارجی، هماهنگی‌های لازم را برای کاهش تعرفه گمرکی ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه انجام دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نشست مسوولان برپایی این جشنواره با «عباس معمارنژاد» رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، در اداره گمرک برگزار شد.
«همایون امیرزاده» معاون فرهنگی – هنری، «حسن اسفندمز» معاون اجرایی و پشتیبانی، «محمد اللهیاری‌ «معاون امور نمایشگاهی و «محمدرضا وصفی» مسوول بخش بین‌الملل بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در این نشست حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر درباره رفع مشکلات احتمالی ورود و ترخیص آثار ناشران خارجی در اردیبهشت سال آینده پرداختند.
بر اساس مذاکرات صورت گرفته در این نشست، تعرفه گمرکی کتاب‌های خارجی که برای عرضه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران وارد کشورمی شوند، با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد.
از آنجا که بخشی از ارزش افزوده و قیمت تمام شده کتاب، متاثر از تعرفه گمرک است، ضمن رعایت قوانین گمرکی، تمهیدات ویژه‌ای برای کاهش تعرفه ناشران خارجی که قصد حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را دارند درنظرگرفته خواهد شد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۱تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز