خبرگزاری کار ایران

همایش روایت همدلی ایران و افغانستان برگزار می‌شود

کد خبر : ۵۳۴۸۳

چهارمین همایش فرهنگی- ادبی «روایت همدلی» با سخنرانی علی معلم دامغانی و محمدسرور مولایی دوشنبه ۲۱ اسفند ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌‏شود.

ایلنا: محمدسرور رجایی مدیر خانه ادبیات افغانستان در خصوص کم و کیف برگزاری این همایش گفت: در چهارمین همایش روایت همدلی، دو شخصیت‏ فرهنگی و ممتاز زبان فارسی، دکتر محمدسرور مولایی نویسنده و پژوهشگر افغانستان و علی معلم دامغانی شاعر پیشکسوت کشورمان و رییس فرهنگستان هنر سخنرانی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری؛ رجایی دربارۀ سایر برنامه‏های تدارک دیده شده در این همایش نیز گفت: در همایش فرهنگی – ادبی روایت همدلی، علاوه بر سخنرانی‏های بزرگان ادب و هنر دو کشور ایران و افغانستان شاعران نام آشنای دو کشور همچون سعید بیابانکی، محمدحسین نعمتی و میلاد عرفان‏پور از ایران، محسن سعیدی، محمد جعفری، زهرا حسین‌زاده، به همراه دو تن از شاعران جوان افغانستان طهماسبی خراسانی و سید سکندر حسینی که به تازگی به ایران آمده‏اند شعرخوانی خواهند داشت.
از دیگر برنامه‌های همایش «روایت همدلی»، برگزاری موسیقی سنتی افغانستان است که در طی برنامه به اجرا در خواهد آمد.
شایان ذکر است چهارمین همایش روایت همدلی از سوی خانه ادبیات افغانستان و با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و انتشارات بین‏ المللی الهدی برگزار ‏می‏شود.
علاقمندان می‌توانند روز یاد شده، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به تالار مهر حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز