خبرگزاری کار ایران

كارگردان نمایش «كل یوم عاشورا» سپاه البرز:

هدف جنگ نرم تحریف عقاید و افكار جوانان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۳

هدف نرم دشمنان در جنگ نرم تحریف عقاید و افكار جوانان این مرز و بوم است.

ایلنا: محمد كاوئی در حاشیه برگزاری دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران در سمنان اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام اگر تنها یك درصد احتمال می‌دادند كه از طریق جنگ سخت با استفاده از ادوات جنگی می‌توانند به اهدافشان دست یابند لحظه‌ای كوتاهی نمی‌كردند.

به گزارش ایلنا از سمنان، کاوئی با بیان این موضوع که پاسداران و بسیجیان سربازان جنگ نرم هستند، افزود: امروز دشمنان افكار و عقاید جوانان را توسط ماهواره، اینترنت، فیلم و... مورد هدف قرار داده‌اند، البته به جرأت می‌توان گفت برگ برنده در دستان ماست؛ چرا كه فرهنگ ایرانی بر گرفته از فرهنگ عاشوراست و جوانان این مرز و بوم ثابت كرده‌اند كه با چنگ و دندان از این فرهنگ ناب تا پای جان دفاع خواهند كرد.

كارگردان نمایش كل یوم عاشورا گروه هنری فجر سپاه البرز تأكید كرد: پاسداران سپاه با توجه به شرایط موجود بر خود لازم دانستند كه با ورود به عرصه هنر از ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع و حراست كنند.

كاوئی بیان داشت: نسل جوان سپاه با توجه به رویكرد فرهنگی جدید نسبت به مقابله با جنگ نرم باید در واقع ادامه دهنده راه گذشتگان و نسل قبل از خود باشند.

وی تأكید كرد: هنرمندان پاسدار باید به لحاظ كمی و كیفی در مقوله هنر پیشرفت كنند و این امر مستلزم حضور در دوره‌های مختلف آموزشی در این حوزه است تا بتوانند با علم و دانش با جنگ نرم دشمن مقابله كنند و به تعبیری می‌توان گفت پادزهر مقابله با جنگ نرم دشمنان افزایش علم، ‌آگاهی و بصیرت بسیجیان و پاسداران است.

مدیر ارتباطات و رسانه روابط عمومی سپاه استان البرز خاطرنشان كرد: نمایش كل یوم عاشورا تلفیقی از دو حماسه عظیم تاریخ حماسه روز عاشورا و حماسه دفاع مقدس است.

كاوئی گفت: پیام نمایش كل یوم عاشورا در واقع با توجه به تهدیدها و تحریم‌های امروز این است كه همانگونه كه امام حسین(ع) فرمودند هر كس در هر زمان صدای «هل من ناصر ینصرنی» را بشنود و حركت كند از یاران من است در این زمان نیز مردم و مسئولان با شنیدن بیانات مقام معظم رهبری باید در كنار ولایت باشند تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسد.

وی یادآور شد: نمایش كل یوم عاشورا به نویسندگی عباس هادیان و بازیگری ابراهیم نوروزی‌فر، حسین بهزادی‌فر، علی وجیهی،‌علی‌اكبر وجیهی، اصغر مطهری و محمدكاوئی به روی صحنه خواهد رفت.

در دومین جشنواره كشوری تئاتر،سرود و تواشیح پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفكیك 6 گروه سرود، 6 گروه تئاتر و 6 گروه تواشیح به مدت دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز