خبرگزاری کار ایران

نویسندگان و شاعران شایسته تقدیر جایزه ادبی طهران معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۶

با اعلام دبیرخانه جایزه ادبی طهران، دو نویسنده شایسته تقدیر در فصل زمستان و سه شاعر تقدیر شده در ماه اسفند، معرفی شدند.

ایلنا: دبیر جایزه ادبی طهران گفت: بر اساس رأی هیأت داوران از میان شش نویسنده راه یافته به مرحله رقابتی داستان فصل زمستان، علی پاینده‌جهرمی از شیراز با داستان‌های «منشاء صدا» و «فرفرک» و نداسادات هاشمی از قم با داستان «زیر درخت چنار»، نویسندگان شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، محمدی افزود: مهدی ابراهیمی‌لامع، سارا‌سادات باختر، علی پاینده‌جهرمی، عباس عابد‌ساوجی، فرحان نوری و ندا‌سادات هاشمی، نویسندگان راه‌یافته به مرحله رقابتی داستان فصل زمستان هستند.

وی در ادامه گفت: در ماه اسفند، آثار سیدمحسن خاتمی از تهران، اعظم سعادتمند از قم و مرضیه فرمانی از رشت، از میان دیگر راه‌یافتگان به مرحله نهایی شعر (آرش پورعلیزاده، علی سلیمانی، حسن خسروی‌وقار و سید‌مهدی نژاد‌هاشمی) شایسته تقدیر معرفی شدند.

شاعران و نویسندگان جوان برای شرکت در جایزه ادبی «طهران» می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز بیست و هشتم هر ماه با ذکر نام و مشخصات کامل به دبیرخانه اینجایزه به نشانی تهران، ‌ خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، ‌ خیابان دوازدهم، شماره سه یا به پست الکترونیک info@artehran. ir بفرستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز