خبرگزاری کار ایران

سعدی پژوهان در همایش «مرد نکونام»

کد خبر : ۶۳۱۸۰

به مناسبت فرا رسیدن اول اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت سعدی، خانه فرهنگ مهرآباد میزبان سعدی پژوهان شهر تهران است.

ایلنا: امیرعباس مفرد(رئیس خانه فرهنگ مهرآباد) اظهار داشت: اول اردیبهشت ماه در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز بزرگداشت سعدی نامگذاری شده که به همین مناسبت ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «مرد نکونام» به منظور تجلیل از مقام این شاعر پرآوازه ایرانی برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رویش، امیر عباس مفرد اظهار داشت: جهان شعر و ادب تاکنون کمتر چهره‌ای به فرزانگی و جامعیت سعدی به خود دیده است، نابغه‌ای که از عالیترین آبشخورهای فرهنگی ایرانی – اسلامی سیراب شد و والا‌ترین یادگاران را در عالم معرفت و انسانیت به بشریت پیشکش کرد.
وی افزود: الگوی جاویدان سعدی قرآن کریم و احادیث بزرگان است که با پیروی از این الگو توانست خود را به جایگاه والایی در فرهنگ جهانی برساند و باید کوشید این شخصیت بزرگ را به همگان معرفی کرد.
وی در پایان با دعوت از تمامی اندیشمندان، سعدی پژوهان، سعدی دوستان و علاقه مندان شعر و ادب خاطر نشان ساخت: مراسم بزرگداشت سعدی، شاعر شیرین سخن پارسی، روز یک شنبه اول اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات خانه فرهنگ مهرآباد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با خانه فرهنگ مهرآباد به شماره ۶۶۶۲۰۱۶۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز