خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بن‌کارت‌های دانشجویی تا 6 اردیبهشت تمدید شد

کد خبر : ۶۳۴۱۵

ثبت نام برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی به منظور خرید از نمایشگاه کتاب تا ۶ اردیبهشت ماه تمدید شد.

ایلنا: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، برای ۴۰۰ هزار نفر از دانشجویلان و طلاب کشور اعتبار خرید کتاب در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر این اساس، هر یک از دانشجویان و طلاب می‌توانند با پرداخت ۲۵ هزار تومان از یارانه ۲۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده برای خرید کتاب استفاده و تا ۵۰ هزار تومان کتاب خریداری کنند.

ثبت نام بن‌های دانشجویی در سایت www. tibf. net آغاز شده است و دانشجویان و طلاب علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام برای دریافت بن‌کارت‌های دانشجویی تا ۶ اردیبهشت ماه ۹۲ تمدید شد. زمان توزیع بن‌کارت‌ها نیز از ۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت به شعب منتخب بانک صادرات ایران که اسامی آن‌ها در این سایت ذکر شده است، مراجعه کنند.

همچنین رییس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پایان جانمایی امداد، هلال احمر و اورژانس در فضای نمایشگاه و استقرار ایستگاه‌های اورژانس و پزشک سیار خبر داد.

علی اسماعیلی گفت: انجام فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه کتاب سرعت پیدا کرده است و در همین ارتباط و برای روند بهتر‏برپایی‏‏، جلسه‌ای با اعضای کمیسیون فرهنگی هنری و اجتماعی شهرداری تهران برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه و تسهیل در خدمت رسانی از جمله امداد و اورژانس، خدمات شهری و فضای سبز و مجموعه خدمات رفاهی که قرار است در فضای نمایشگاه اتفاق بیفتد برگزار شد.

اسماعیلی ادامه داد: در بحث نظافت کل نمایشگاه کتاب هم همکاری و تعامل بین مسئولان اجرایی نمایشگاه‏ْْ، شهرداری منطقه و مدیریت خدمات شهری صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد از جانمایی امداد، هلال احمر و اورژانس در سطح نمایشگاه خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد چهار ایستگاه فعال اورژانس در نمایشگاه مستقر شود و علاوه بر این در ۱۰ نقطه نمایشگاه کتاب، پزشک سیار حضور داشته باشد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز