خبرگزاری کار ایران

«گلاب خانم» در راه نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۶

رمان «گلاب خانم» از جمله کتاب‌هایی به شمار می‌آید که نشر قدیانی در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ایلنا: رمان «گلاب خانم» از نوشته‌های قاسمعلی فراست است. رمانی که نشر قدیانی به دلیل استقبال مخاطبان تجدید چاپ کرده و در بیست و ششمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، موسی و گلاب شخصیت‌های اصلی رمان «گلاب خانم» هستند. با اینکه این رمان در حوزه ادبیات دفاع مقدس جای می‌گیرد؛ اما جالب است که بدانید موسی داستان ما اصلا رزمنده نیست. او با عشق تفنگ به جنگ می‌رود ولی آن قدر مسائل جنگ در او تاثیر گذاشته که او را تحت تاثیر قرار داده و ازموسی فرد دیگری می‌سازد.

در بخشی از این رمان آمده: «مراسم عقدکنان دو جوان (گلاب و موسی) در منزل برپاست. همه چیز برای عقد کنان
آماده است. همه منتظرند که داماد از جبهه بیاید و سفره عقد را مزین‌تر کند. اما هر چه انتظار می‌کشند؛ از او خبری نمی‌شود. دلهره‌ها آغاز می‌شود و نگرانی‌ها بروز می‌کند. کسی نمی‌داند داماد کجاست و چه بر سر او آمده است تا اینکه ماه‌ها بعد...»
رمان «گلاب خانم» در ۲۶۴ صفحه و با قیمت ۲۵۰۰ تومان چاپ شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. گفتنی است که موسسه انتشارات قدیانی امسال هم مانند سال‌های گذشته میزبان دوست داران یار مهربان در نمایشگاه کتاب خواهد بود.
بیست و ششمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز