خبرگزاری کار ایران

حضور «سیامک گلشیری» با «جنگل ابر» در نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۰

رمان جدید سیامك گلشیری در «جنگل ابر» و ۴۰ سال پیش رخ می‌دهد و در آن تاریخچه‌ی خون‌آشام‎ها مرور می‌شود.

ایلنا: سیامک گلشیری از عرضه‌ی رمان «جنگل ابر» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، گلشیری درباره‌ی این اثر گفت: «جنگل ابر» در واقع جلد چهارم مجموعه‌ایست که ۳ جلد قبلی آن پیش از این با نام‌های «تهران، کوچه‌ اشباح»، «ملاقات با‌ خون‌آشام» و «شبح‌ مرگ» توسط انتشارات «افق» منتشر شده و رمان «جنگل‌ ابر» جلد چهارم آن است. او در توضیح این رمان گفت: اتفاقات این رمان‌‌ همان طور که از اسم آن نیز پیداست در «جنگل ابر» و در ۴۰ سال پیش رخ می‌دهد و در آن تاریخچه‌ی خون‌آشام‎ها مرور می‌شود.
این نویسنده به تجدید چاپ سه جلد قبلی این رمان و ارائه‌ی آن‌ها در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: چاپ چهارم «تهران، کوچه‌ اشباح»، چاپ سوم «ملاقات با‌ خون‌آشام» و چاپ دوم «شبح‌ مرگ» هم در نمایشگاه امسال ارائه می‌شود.
گلشیری درمورد آثار حوزه‌ی بزرگسالان که در نمایشگاه از او ارائه می‌شود هم گفت: «خفاش‌ شب» و «مهمانی‌ تلخ» رمان‌هایی هستند که توسط انتشارات «مروارید» تجدید چاپ و در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.
او در پایان با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب تهران همواره مورد استقبال مردم بوده، ادامه داد: به نظر من با وجود مشکلات اقتصادی، باز هم از نمایشگاه استقبال می‌شود. البته افزایش قیمت کتاب‌ها و ارائه‌ی آثار با این قیمت‌ها، بر خرید مردم تأثیر گذاشته است، اما مطمئنآ علاقه‌مندان به کتاب و به خصوص جوانان و دانشجویان ازنمایشگاه کتاب استقبال خوبی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز