خبرگزاری کار ایران

«مهدی غبرایی» در گفتگو با ایلنا:

«کوری» در نمایشگاه حضور دارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۵

غبرایی: به احتمال زیاد چاپ هجدهم رمان «کوری» نوشته «ژوزه ساراماگو» و چاپ ششم «دل سگ» نوشته «میخائیل بولگاکف» در نمایشگاه عرضه می‌شوند. همچنین کتاب «بن در جهان» نوشته «دوریس لسینگ» در نمایشگاه ارائه می‌شود.

ایلنا: «مهدی غبرایی» از ارائه «بن در جهان» نوشته «دوریس لسینگ» در نمایشگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، «غبرایی» درباره آثاری که در نمایشگاه از او ارائه خواهد شد، گفت: «بن در جهان» نوشته «دوریس لسینگ» که از سوی نشر «ثالث» منتشر شده در نمایشگاه ارائه می‌شود. این کتاب دنباله و قسمت دوم کتاب «فرزند پنجم» این نویسنده انگلیسی است.
در این کتاب، «بن» که شخصیت اصلی داستان «فرزند پنجم» است، دیگر یک بچه‌ کوچک نیست و شخصیت عجیب او در دوره جوانی رویات می‌شود. رمان «فرزند پنجم» لسینگ پیش‌تر با ترجمهٔ «مهدی غبرایی» و «کیهان بهمنی» به فارسی منتشر شده بود.
او به تجدید چاپ دو اثر دیگرش در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: به احتمال زیاد چاپ هجدهم رمان «کوری» نوشته «ژوزه ساراماگو» و چاپ ششم «دل سگ» نوشته «میخائیل بولگاکف» در نمایشگاه عرضه می‌شوند.
این مترجم درباره دلایل حضور کمرنگ آثارش در نمایشگاه به نسبت سال‌های قبل، توضیح داد: عوامل متعددی در این زمینه مؤثر بودند، یک بحث مشکلات بیرونی و در واقع مسئله صدور مجوز انتشار آثار است و بخش دیگر مشکلات داخلی که شامل بیماری و مشکلات جسمی و شخصی می‌شدند.
غبرایی تأکید کرد: به هر حال من مترجم هستم و دوست دارم تمام کارهایی که ترجمه می‌کنم، بدون مشکل و مسئله منتشر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز