خبرگزاری کار ایران

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران بیمه می‌شوند

کد خبر : ۶۷۳۰۹

تمام بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از خدمات بیمه مسئولیت مدنی بهره‌مند خواهند شد.

ایلنا: نیکنام حسین‌پور(مسئول کمیته رفاهی نمایشگاه كتاب) گفت: تمامی بازدیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه کتاب در طول برگزاری نمایشگاه از خدمات بیمه مسئولیت مدنی بهره‌مند خواهند شد. بر این اساس با پنج بیمارستان امام حسین (ع)، ۱۵ خرداد، طرفه، شهدای تجریش، طالقانی برای پذیرش مصدومان احتمالی در نمایشگاه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، وی افزود: کمیته رفاهی نمایشگاه کتاب برای نخستین بار اقدام به راه اندازی مرکز فوریت‌های نمایشگاه کتاب کرده است. این بخش به دلیل گستردگی فضای نمایشگاه و با هدف دسترسی آسان بازدیدکنندگان به کلیه پیمان کاران حاضر در نمایشگاه مانند اورژانس، هلال احمر، مخابرات، برق و آتش نشانی راه اندازی شده است.
مسئول کمیته رفاهی نمایشگاه با اشاره به مشکلات احتمالی تلفن همراه بازدیدکنندگان در بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب عنوان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند با یک تماس از مرکز فوریت‌های نمایشگاه واقع در ضلع شرقی نمایشگاه، مسئولان را از مشکل احتمالی به وجود آمده در حوزه‌های مختلف با خبر کنند تا در کمترین زمان پیمان کار مورد نظر برای رفع آن به محل اعزام شود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت سال ۹۲ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز