خبرگزاری کار ایران

اهدای ۲۰۱ هزار جلد کتاب ازسوی انتشارات تیمورزاده و طبیب به سازمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۳

انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب در فاصله دو نمایشگاه كتاب 25 و 26 كتاب؛ بیش از ۲۰۱ هزار جلد کتاب در حوزه پزشکی دانشگاهی، سلامت عموم و کودک و نوجوان به بخش‌های مختلف ازجمله كمیته امداد اهدا کرده است.

ایلنا: انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب در راستای رسالت خود در اشاعه فرهنگ کتابخوانی از ۲۵ امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۶ امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از ۲۰۱ هزار جلد کتاب در حوزه پزشکی دانشگاهی، سلامت عموم و کودک و نوجوان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از این تعداد ۸۱۰۰۰ جلد به کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۱ استان کشور اهدا شده است.  اهدای کتاب به کتابخانه‏‌ها از سال‏‌های آغازین فعالیت این دو ناشر جزء فعالیت‏‌های خاص آنان قرار داشته است.

فهرست آثار اهدایی انتشارات تیمورزاده و طبیب به این شرح است:

اهدای بیش از ۸۰. ۰۰۰ جلد کتاب به نام مبارک امیر المومنین حضرت علی (ع) به بهای ۱۱۰ میلیون تومان به کودکان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) در ۳۱ استان کشور که از ۲۱/۱۲/۹۰ در آستانه حلول سال نو آغاز و مصادف با حلول ماه رجب این دو ناشر موفق به تکمیل شرح شدند. برای هر استان ۲۶۰۰-۲۵۰۰ جلد کتاب به بهای تقریبی ۳۶. ۰۰۰. ۰۰۰ ریال ارسال شد و برای کودکان منطقه محروم بشاگرد به صورت جداگانه ۱۰۰۰ جلد کتاب ارسال شده است.

اهدای قریب به ۳۲۰ عنوان کتاب کودک نوجوان و حوزه سلامت و قریب به ۲۰ عنوان پوس‌تر پزشکی به بهای بیش از ۷میلیون ریال برای کودکان و نوجوانان به کتابخانه فاطمه‏‌ها در روستای دهکان شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان

اهدای قریب به ۳۵۰ عنوان کتاب کودک نوجوان و حوزه سلامت و پوس‌تر به بهای بیش از ۷ میلیون ریال به دومین کتابخانه فاطمه‏‌ها در شهرستان فاروج استان خراسان شمالی

اهدای ۳۱۳ عنوان کتاب کودک نوجوان و حوزه سلامت برای عموم مردم به بهای بیش از ۸ میلیون ریال به کتابخانه فاطمه‏‌ها کهورآباد.

اهدای ۳۱۳ عنوان کتاب کودک نوجوان و حوزه سلامت برای عموم مردم به بهای بیش از ۸ میلیون ریال به کتابخانه فاطمه‏‌ها رودبار.

اهدای بیش از ۱۱۰۰ جلد کتاب کودک به بهای بیش از ۱۷ میلیون ریال به موسسه عترت فاطمی جهت تکریم خانواده‏‌های مکرم سادات نیازمند و دلجویی به امور ایتام این ساله پاک.

اهدای ۳۱۳ عنوان کتاب کودک و نوجوان و پزشکی برای عموم به بهای بیش از ۸ میلیون ریال برای آرامش روح سینا و قدردانی از عزت نفس و روحیه بخشنده پدر بزرگوار وی به کتابخانه روستای خشت سر در شهرستان محمود آباد استان مازندران.

اهدای ۳ محموله ۳۱۳ جلدی کودک نوجوان و پزشکی برای عموم به بهای بیش از ۳۸ میلیون ریال با همکاری اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز به هموطنان زلزله زده ورزقان و هریس.

اهدای قریب به ۳۱۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان و پزشکی برای عموم به بهای قریب به ۱۰ میلیون ریال به کتابخانه ابراهیمی در استان اصفهان.

اهدای ۵ دوره جامع سلامت خانواده نیت ۵ تن آل عبا و ۱۴ جلد دانستنی‏های پزشکی خانواده برای کودکان ۷-۰ سال به نیت ۱۴ معصوم و ۱۱۰ جلد من و فرزندم به بهای قریب به ۱۳ میلیون ریال به نام نامی امیر المومنین به شنوندگان متدین و دوست داشتنی برنامه مهر تابان در روز «اهدای کتاب به آنان که دوستشان داریم.»

اهدای ۱۱۵۵۰۰ جلد کتاب کودک حوزه سلامت به بهای بیش از ۳ میلیارد ریال به ۷۵ نفر از مدال آوران المپیک و پارا المپیک و مربیان آن‌ها در ۲۴ آبان ماه روز «اهدای کتاب به آنان که دوستشان داریم.»

اهدای ۳۱۳ عنوان کتاب کودک و نوجوان و پزشکی برای عموم و پوس‌تر به بهای بیش از ۱۲ میلیون ریال به مجتمع فرهنگی صاحب الزمان ورامین.

اهدای ۴۰ دوره کتاب جامع سلامت خانواده به بهای ۳۰ میلیون ریال به فدراسیون ورزش‌های پهلوانی کشور.

اهدای ۳۱۳ عنوان کتاب کودک و نوجوان و کتاب‌های حوزه سلامت برای عموم مردم به بهای ۱۰ میلیون ریال به انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی - حامی.

اهدای ۵۵۰ (۱۱۰*۵) جلد کتاب کودک و نوجوان (۱۱۰ عنوان، به نام مبارک امیر‏المومنین حضرت علی (ع) و از هر عنوان ۵ نسخه به نیت ۵ تن آل‏ عبا) به بهای قریب به ۱۵ میلیون ریال در آستانه ۲۶ امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک).

اهدای ۳۱۳ جلد کتاب پزشکی دانشگاهی و ۱۴ عنوان پوس‌تر به نیت ۱۴ معصوم به بیمارستان پاستور بم به بهای قریب به ۶ میلیون ریال.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز