خبرگزاری کار ایران

نشر قدیانی با منتخبی از ادبیات کهن در نمایشگاه كتاب

کد خبر : ۶۸۲۴۷

نشر قدیانی انتشار قصه‌هایی از ادبیات کهن را در قالب مجموعه‌هایی جداگانه در راه انتشار دارد.

ایلنا: مجموعه قصه‌های نشر قدیانی که هر یک به بخشی از ادبیات کهن فارسی تعلق دارند؛ در قالب ۹ عنوان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، تعداد عناوین یاد شده که نشر قدیانی قصد انتشار آن‌ها را دارد تنها بخشی از عنوان‌هایی هستند که در حوزه ادبیات کهن توسط این نشر منتشر خواهند شد. بخشی که تنها گروه سنی کودک را هدف خود قرار داده‌اند.
البته این موسسه به غیر از عنوان‌های مورد نظر برای گروه‌های سنی دیگر نیز برنامه انتشار کتاب‌هایی در بخش ادبیات کهن را در دست کار دارد که فهرست آن‌ها نیز به زودی در اختیار دوست‌داران کتاب و کتاب‌خوانی قرار خواهد گرفت.
«قصه‌های تصویری از پروین اعتصامی»، «قصه‌های تصویری از مرزبان نامه»، «قصه‌های تصویری از عبید زاکانی»، «قصه‌های تصویری از خواجه نصیر الدین طوسی»، «قصه‌های تصویری از مثنوی»، «قصه‌های تصویری از جوامع الحکایات»، «قصه‌های تصویری از الهی نامه»، «قصه‌های تصویری از منطق الطیر» و «قصه‌های تصویری از تذکرة الاولیا» عنوان مجموعه قصه‌های یاد شده به شمار می‌آیند.
ه‌مان گونه که در عنوان این مجموعه‌ها ذکر شده در کنار قصه‌های یاد شده؛ تمامی کتاب‌های مورد نظر برخوردار از تصاویر و گرافیک‌هایی بسیار زیبا برای جذب هرچه بیشتر این گروه کم سن و سال به ادبیات کهن کشورمان هستند. «کمال طباطبایی»، «حسن عامه‌کن»، «نجوا عرفانی»، «مامک رزمگیر» و... هم از جمله تصویرگرانی هستند که نشر قدیانی را در انتشار این کتاب‌ها همراهی کرده‌اند.
علاوه براین نویسندگانی همچون «حسین فتاحی»، «فریبا کلهر» و «مژگان شیخی» نیز بازنویسی مجدد این قصه‌ها را در قالب داستان‌هایی ساده‌تر برای کودکان بر عهده داشته‌اند. به گونه‌ای که این گروه از مخاطبان نیز بتوانند از گنجینه‌های ادبیات کهن فارسی بهره‌مند شوند.
هر یک از عنوان‌های یاد شده در قالب مجموعه‌ای ۱۰ یا ۱۲ جلدی در قطع خشتی منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برای سهولت دسترسی خانواده‌ها به کتاب‌های یاد شده قصه‌های هر مجموعه نیز در ‌‌نهایت در قالب کتابی یک جلدی در قطع رحلی منتشر شده و وارد بازار کتاب خواهد شد.
از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری، انتشارات قدیانی با ۲ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف، در سالن ۲۴ کودک و نوجوان بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز