خبرگزاری کار ایران

كتاب تازه رضا جولایی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۰

رمان سوء قصد به ذات همایونی نوشته رضا جولایی ازسوی نشر افكار و همزمان با نمایشگاه كتاب تهران منتشر شد.

ایلنا: نشر افكار در مجموعه آثار قصه نو، كتابی به قلم رضا جولایی را در 1100 نسخه و با قیمت 10 هزار تومان منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فضای این رمان در سال‌های 1280 شمسی در تهران قدیم می‌گذرد. بخشی از این رمان كه پشت جلد این كتاب آمده، به این شرح است: دستی را روی پیشانی خود احساس كرد. خنكی آن دلچسب بود. از ورای تاریكی آن راهروهای پیچاپیچ بازگشت. حالا در حیاط بود و نور مایل خورشید پاییزی همه چیز را درخشان كرده بود.... در این دهلیزها چرخیبده بود، اما می‌ترسید تا انتهایش رود. نمی‌دانست چه چیز در انتظار اوست. سیاهی بود، ظلمات قیرگونه و چیزی كه نیم‌خواست نامش را بر زبان آورد... مرك... از پدر ژوزف خواست برایش كتاب بخواند، همان قطعه‌ی دوست داشتنی: مرگ پرنس آنره... رازی در این قطعه بود كه بر همگان آشكار نبود.

شاهزاده پرسید: آیا این مرگ است، نه، نمی‌خواهم بمیرم. من زندگی را دوست دارم. این گلها را... این زمین و آسمان را... و آن جا چه چیز در انتظار من است؟

در چشم‌های دختر اشك نشسته بود. ناگهان متوجه چیزی شد كه این روزها به آن توجه نكرده بود... دریافت به مرگ نزدیك است و دختر این را در چهره‌ی او می‌دید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز