خبرگزاری کار ایران

انتشار رمان‌های کلاسیک جهان برای نوجوانان

کد خبر : ۶۹۰۰۵

نشر قدیانی با انتشار مجموعه‌ای از داستان‌های مشهور به استقبال نوجوانان می‌رود و معروف‌ترین‌‌های ادبیات داستانی جهان را به آن‌ها عرضه می‌کند.

ایلنا: انتشارات قدیانی، نشر مجموعه‌ای از رمان‌های کلاسیک جهان برای گروه نوجوان را در دست چاپ دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نشر قدیانی، این رمان‌ها که همگی در زمره ادبیات کلاسیک جای می‌گیرند؛ در قطع جیبی در اختیار علاقه مندان ‌این گروه سنی قرار خواهند گرفت.
رمان‌هایی که نام نویسندگان مشهوری همچون «جک لندن»، «‌جین وبستر» و «مری شلی» بر آن‌ها خودنمایی می‌کند. این داستان‌ها تا به امروز بار‌ها و بار‌ها توسط کارگردانان مشهور جهان در قالب‌های مختلفی سینمایی، مجموعه‌های داستانی و انیمیشین به مخاطبان عرضه شده‌اند.
ازجمله ‌این داستان‌ها می‌توان به رمان «فرانکنشتاین» به ترجمه محسن سلیمانی، رمان‌های «باغ مخفی»، «بابا لنگ دراز» و «دشمن عزیز» به ترجمه مهرداد مهدویان، «زنان کوچک» به ترجمه فرزین مروارید و رمان «سپید دندان» به ترجمه بهار اشراق اشاره کرد.
نشر قدیانی تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری با ۲ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف میزبان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی در سالن ۲۴ نمایشگاه کتاب، بخش کودک و نوجوان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز