خبرگزاری کار ایران

فراخوان ششمین جشنواره داستان انقلاب منتشر شد

کد خبر : ۷۱۱۸۹

فراخوان ششمین جشنواره داستان انقلاب از سوی مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری منتشر شد.

ایلنا: جشنواره داستان انقلاب؛ رقابتی ادبی است كه در دو بخش رمان بزرگسال و كودك و داستان كوتاه بزرگسال و كودك برگزار می‌شود و زمان ارسال آثار حداكثر تا تاریخ 15 مهرماه 1392 و و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره، بهمن ماه 1392 درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، جوایز این دوره از جشنواره در بخش رمان بزرگسال برای اثر برگزیده، برتر و تقدیری به ترتیب 100 میلیون ریال، 70 میلیون ریال و 50 میلیون ریال درنظر گرفته شده است و در بخش رمان نوجوان نیز به ترتیب به اثر برگزیده، برتر و تقدیری 50، 40و 30 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

جوایز بخش داستان كوتاه بزرگسال و نوجوان 30، 20 و 10 میلیون ریال برای آثار برگزیده، برتر و تقدیری تعیین شده است.

علاقمندان به شركت در این جشنواره برای كسب اطلاعات و ثبت نام می‌توانند به وبگاه اینترنتی مركز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری به آدرس www.artfest.ir مراجعه نمایند.

زنده‌یاد امیرحسین فردی دبیری هر 5 دوره گذشته این جشنواره را برعهده داشته است و انتشار فراخوان ششمین دوره این جشنواره حاكی از ادامه یافتن این رویداد ادبی به قوت گذشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز