خبرگزاری کار ایران

کارگاه تصویرگری و نشست تخصصی شاهنامه برگزار می‌شود

کد خبر : ۷۲۵۲۳

باشگاه ادبی برج میلاد قرار است امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه که مصادف با روز فردوسی است، ویژه‌برنامه بزرگداشت فردوسی را برگزار کند.

ایلنا: همزمان با بزرگداشت فردوسی در برج میلاد تهران، کارگاه تصویرگری، نشست تخصصی و نشست ادبی با موضوع شاهنامه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، باشگاه ادبی برج میلاد قرار است امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه که مصادف با روز فردوسی است، ویژه برنامه بزرگداشت فردوسی را برگزار کند که همزمان با این بزرگداشت کارگاه تصویرگری با موضوع شاهنامه برگزار می شود.

در این کارگاه حسین آسیوند، حمیدرضا رشیدیان، پروانه رزاقی، عاطفه شفیعی راد، نوشین صفاخو، لیدا طاهری، میترا عبداللهی، حسن عامه کن، عاطفه ملکی جو، سمیه علیپور و نیلوفر میرمحمدی شاهنامه را تصویرگری می کنند.

همچنین نشست تخصصی شاهنامه در آثار تصویرگران در رواق هنری تهران برج میلاد در این روز نیز برگزار می‌شود.

در این نشست بهرام کلهرنیا درباره شاهنامه‌های تصویری غیرچاپی و آرش تنهایی درباره شاهنامه‌های چاپ سنگی توضیحاتی را برای مخاطبان خواهند داد.

نشست ادبی بزرگداشت فردوسی باعنوان "حماسه سرای قرن، فردوسی طوسی" با سخنرانی علی آبان درباره حکیم ابوالقاسم فردوسی و بررسی بخشی از اشعار وی امروز برگزار می‌شود.

شعرخوانی با عنوان «بسی رنج بردم...» از دیگر بخش های برنامه بزرگداشت فردوسی در برج میلاد تهران است.

مراسم بزرگداشت امروز چهارشنبه عصر از ساعت 14 تا 20 در رواق هنری تهران برج میلاد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز