خبرگزاری کار ایران

شعرسرایی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

کد خبر : ۷۵۸۶۳

با حضور سعید بیابانکی، ناصر فیض و شاعران دفاع مقدس نشست جبهه به شعر و فیلم لبخند می‌زند برگزار می‌شود.

ایلنا: هنرمندان و شاعران طنز پرداز کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در ویژه برنامه ‌ی با عنوان "شب شعرو فیلم طنز جبهه" گردهم می‌آیند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ در این برنامه که از ساعت 18 تا20 شنبه 4 خردادماه در پردیس سینمایی رازی برگزار خواهد شد؛" سعید بیابانکی"، "ناصر فیض"،" رضا احسان پور"،"صابر قدیمی"، "نسیم عرب امیری" و" ناهید نوری" حضور داشته و قطعاتی از اشعار طنز با موضوع دفاع مقدس را برای حاضران می‌سرایند.

در حاشیه این برنامه فیلم سینمایی ضدگلوله به کارگردانی و نویسندگی مصطفی کیایی ساخته سال ۱۳۹۰ روی پرده سینمایی به نمایش گذاشته می‌شود.

این برنامه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11 و بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به منظور گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و روز دزفول با رویکرد خاطرات طنز جبهه برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر،پردیس سینمایی رازی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55409549 تماس حاصل نموده ویا از سایت razi.farhangsara.ir بازدیدکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز