خبرگزاری کار ایران

كتاب مجموعه كارتون‌های «هادی حیدری» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۹

كتاب مجموعه كارتون‌های «هادی حیدری» شامل گلچین 100 اثر كارتون و كاریكاتور هادی حیدری است كه از سال 1377 تا 1390 انتخاب شده‌اند كه دوره‌های مختلف كاری این هنرمند را در بر دارد.

 ایلنا: اولین كتاب مجموعه كارتون‌ها و كاریكاتورهای «هادی حیدری» توسط نشر «نظر» منتشر شد.

 به گزارش ایلنا این كتاب، شامل گلچین 100 اثر كارتون و كاریكاتور هادی حیدری است كه از سال 1377 تا 1390 انتخاب شده‌اند كه دوره‌های مختلف كاری این هنرمند را در بر دارد.

اكثر آثار این كتاب در روزنامه‌ها و مجلات منتشر شده و تاریخ انتشار هریك در زیر هر اثر قید شده است.

كتاب «هادی حیدری» شامل دو مقدمه به قلم ماشاءالله شمس‌الواعظین(روزنامه‌نگار) و مسعود محرابی (طراح و كاریكاتوریست و صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامة فیلم) است.

برخی كارتون‌های این مجموعه با یادداشت‌های كوتاهی همراه است كه روایت شكل‌گیری آن اثر را شرح می‌دهد.

متن‌های این كتاب به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده‌اند.

این اولین مجموعه كتاب در حوزه كارتون و كاریكاتور است كه توسط نشر «نظر» منتشر می شود.

كتاب كارتون‌های «هادی حیدری» در 124 صفحه تمام رنگی با چاپ نفیس و درقطع جیبی منتشر شده و در كلیه كتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر كشور از جمله مراكز «شهر كتاب» عرضه می‌شود.

پیش از این نیز کتاب دیگری از هادی حیدری با عنوان «ادبیات کاریکاتور ایران در عصر اصلاحات» در سال ۱۳۸۳ توسط انتشارات «روزنه» منتشر شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز