خبرگزاری کار ایران

معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج در کتابخانه ملک

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۶۶

سیدعبدالمجید شریف‌زاده در گرامی‌داشت مبعث حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله در کتابخانه و موزه ملی ملک سخنرانی می‌كند.

ایلنا: سیدعبدالمجید شریف‌زاده(نگارگر و پژوهشگر حوزه هنرهای سنتی) در آیین گرامی‌داشت مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) در کتابخانه و موزه ملی ملک، درباره معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج سخنرانی می‌كند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موزه ملك، شریف‌زاده به ویژگی‌های هنری و معنوی نگاره‌های مرتبط با معراج خواهد پرداخت.
در سالروز فرخنده مبعث پیام‌آور آسمانی نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) در آیین گرامی‌داشتی که هر ساله بدین مناسبت، به سفارش حاج حسین آقا ملک واقف کتابخانه و موزه ملی ملک، در این موقوفه- متعلق به آستان قدس رضوی- برگزار می‌شود، موضوع معراج‌نامه‌ها و نگارگری‌های معراج به ویژه نگاره معراج پیامبر(ص) که در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک به شماره ثبت ۵۹۹۵نگهداری می‌شود، مورد توجه قرار خواهد گرفت. اجرای اجرای گروه معراج‌خوانی در منقبت پیامبر اسلام و نقل روایت معراج ازجمله برنامه‌های دیگری است که در این آیین برگزار می‌شود.
آیین گرامی‌داشت مبعث حضرت رسول صلی‌الله علیه و آله در روز شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ خورشیدی برابر با ۲۸ رجب ۱۴۳۴ قمری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی میدان امام خیابان، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز