خبرگزاری کار ایران

با حضور محمدرضا بایرامی، ابراهیم زاهدی مطلق و سعید چنگیزیان؛

«قیدار» رضا امیرخانی نقد می‌شود

asdasd

کتاب «قیدار» برگزیده کتاب فصل در حوزه داستان به قلم رضا امیرخانی در بیست‌و سومین نشست باشگاه کتاب تهران با حضور محمدرضا بایرامی، ابراهیم زاهدی‌مطلق و سعید چنگیزیان سه‌شنبه ۱۱مهر ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: کتاب «قیدار» برگزیده کتاب فصل در حوزه داستان به قلم رضا امیرخانی در بیست‌و سومین نشست باشگاه کتاب تهران با حضور محمدرضا بایرامی، ابراهیم زاهدی‌مطلق و سعید چنگیزیان سه‌شنبه ۱۱مهر ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش ایلنا، داستان «قیدار» درباره فردی به همین نام است که گاراژ بزرگی دارد، نام او و کامیون‌هایش در تمام جاده‌های ایران و میان رانندگان شناخته شده است، از سوی دیگر مرام و مسلک رفتاری قیدار نیز در میان تمام افرادی که با او در ارتباط هستند به نوعی زبانزد است، اما در طول داستان با مجموعه وقایعی که برای وی رخ می‌دهد، قیدار به سمت نوعی تکامل و بازتعریف از خود دست پیدا می‌کند.
امیرخانی متولد ۱۳۵۲ است. رمان اول او «ارمیا» جایزه ۲۰ سال ادبیات داستانی را به ‌دست آورد و نام او را در کنار نویسندگان بسیار باسابقه‌تر قرار داد، مجموعه داستان «ناصر ارمنی» دومین اثر امیرخانی است، «از به»، «بیوتن» و «قیدار» کارهای داستانی دیگر امیرخانی هستند.
«قیدار» جایزه بیست و یکمین دوره کتاب فصل در بخش داستان را دریافت و امیرخانی اینجایزه را به مرحوم عبدالله والی و جهادگران گمنام تقدیم کرد.
در این جلسه علاوه بر رضا امیرخانی (نویسنده)، محمدرضا بایرامی و ابراهیم زاهدی‌مطلق (کار‌شناسان) و سعید چنگیزیان (کتاب‌خوان) حضور خواهند داشت.
باشگاه کتاب تهران، عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران، در سه بخش «اتاق شعر»، «بازخوانی‌رمان‌های شاخص ادبیات معاصر ایران» و «جریان‌های ادبی هنری» به بررسی، نقد و کتابخوانی آثار ادبی با حضور دوستداران ادبیات می‌پردازد.
اعضای باشگاه کتاب تهران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز