خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارشاد؛

علی اسماعیلی؛ رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران شد!

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۰

با حکم سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی به عنوان رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شد. این در حالی‌ست که گرفتن این تصمیم، از حقوق مدیریتی وزیر ارشاد دولت جدید به شمار می‌آید.

ایلنا: با حکم سید محمد حسینی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی اسماعیلی(سرپرست معاونت امور فرهنگی) به عنوان رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی در این حکم آمده است:

«نظر به ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال 1393 و لزوم برنامه‌ریزی مدون و اعمال دقیق سیاست‌های شورای نمایشگاه، با توجه به تجارب ارزشمند و شایستگی‌ها و قابلیت‌های جنابعالی در امورفرهنگی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» منصوب می‌شوید. امید است با نظارت دقیق جنابعالی بر مؤسسات و واحدهای تابعه معاونت امور فرهنگی و جلب همکاری و مشارکت سایر سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به بهترین وجه ممکن برگزار گردد.

توفیق جنابعالی و علاقمندان به فرهنگ و ادب این سرزمین را از خداوند سبحان خواهانم.»

این حکم در شرایطی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد صادر می‌شود که چندی قبل طی انتخابات ریاست جمهوری، مردم رییس جمهور منتخب خود را برگزیده‌اند و طبیعتا تا چند ماه آینده، دکتر روحانی کابینه‌ی خود را تشکیل خواهد داد و وزیر ارشاد جدید بر مسند مدیریت‌های فرهنگی کشور قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد صدور حکم انتصاب ریاست نمایشگاه بیست و هفتم از سوی وزیر ارشاد حاضر، به نوعی تحمیل نظر در کار وزیر ارشاد آینده است. این تعجیل در انتخاب رییس نمایشگاه بیست و هفتم، نمی‌تواند دلیلی جز به پایان رسیدن دوره‌ی ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد و آغاز دوره‌ی ریاست جمهوری آقای روحانی داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اردیبهشت سال 93 در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز