خبرگزاری کار ایران

سیرجانی خبر داد؛

پلمب برخی مراکز چاپ قم به دلیل تخلفات انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۳۶

چندین مرکز چاپ و نشر استان، اقدام به چاپ کتاب بدون مجوز کرده‌اند/ به پنج مرکز نیز ضمن اخطار جدی، تعهد لازم اخذ شد/ برای 9 چاپخانه اخطار و توبیخ کتبی و درج در پرونده صادر شده و یک دستگاه چاپخانه نیز پلمب شد.

ایلنا: مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پلمب چندین مرکز متخلف چاپ درخصوص تخلفات تبلیغات انتخاباتی در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، ماشاءالله سیرجانی با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد نظارت و بازرسی این اداره کل در خرداد ماه سال جاری از مراکز چاپخانه‌ها، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و مراکز مختلف زیرپوشش، بازرسی به عمل آورد که در حوزه چاپ و نشر در خصوص تخلفات انتخاباتی انجام شده 9 پرونده در کمیسیون مربوطه مطرح شد که برخوردهای قانونی لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسین واحد نظارت و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مواردی تخلف انتخاباتی از سوی مراکز چاپ و نشر مشاهده شد که به 9 چاپخانه اخطار و توبیخ کتبی و درج در پرونده صادر شده و یک دستگاه چاپخانه نیز پلمب شد.

مسئول واحد نظارت و بازرسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین به چاپ کتاب بدون مجوز توسط برخی چاپخانه‌های استان اشاره کرد و گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته مشاهده شد که چندین مرکز چاپ و نشر استان، اقدام به چاپ کتاب بدون مجوز کرده‌اند که هفت مرکز از این مراکز به علت تخلف انجام شده برای پلمب به نیروی انتظامی معرفی شدند و به پنج مرکز دیگر نیز ضمن اخطار جدی، تعهد لازم اخذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز