خبرگزاری کار ایران

علی اسماعیلی از حمایت ارشاد برای رفع موانع كارخانجات كاغذسازی خبر داد

asdasd

علی اسماعیلی در جمع مدیران موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حمایت جدی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای رفع مشکلات و موانع پیش روی کارخانجات کاغذسازی داخلی خبر داد

ایلنا: علی اسماعیلی در جمع مدیران موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حمایت جدی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای رفع مشکلات و موانع پیش روی کارخانجات کاغذسازی داخلی خبر داد و گفت: کارگروه ساماندهی کاغذ باید با شناسایی مشکلات و موانع پیش روی کارخانجات کاغذسازی داخلی نسبت به ارائه راهکارهای مناسب برای حل این موضوع اقدام کند.

به گزارش ایلنا؛‌ سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی خواستار توجه و اهتمام جدی سایر وزارتخانه‌ها و سازمانهای مرتبط نسبت به شناسایی مشکلات پیش روی کارخانجات کاغذسازی داخلی و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها شد.

اسماعیلی با تاکید براینکه در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه داخلی باید از همه ظرفیت داخلی بهره برد. ادامه داد: خودباوری و بهره بردن ازظرفیت‌های داخلی و اعتقاد به روحیه جهادی در شرایط خاص همیشه لازمه پیشرفتهای جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، حل مشکلات کارخانجات کاغذسازی داخلی را مهم‌ترین مسئله در تامین کاغذ مورد نیاز کشورعنوان کرد ه است و اعلام کرد: ما قدرت تامین کاغذ مورد نیاز کشور را داریم و باید با همت همه دستگاه‌های ذیربط بویژه وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه ریزی درستی برای حل این مسئله در کوتاه مدت و بلندمدت انجام دهیم.

قرار است به زودی جلسه‌ای کارگروه ساماندهی کاغذ با مدیران کارخانجات داخلی کاغذ سازی به منظور طرح مسایل و مشکلات کارخانه‌ها و بررسی راه کارهای لازم تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز