خبرگزاری کار ایران

«کی سیب می‌خوره» نقد و بررسی می‌شود

کد خبر : ۸۷۷۶۶

«کی سیب می‌خوره» اثر «میلاد میرمحمد صادقی» در هفتادو پنجمین نشست بلور قلم در فرهنگسرای فردوس، روز سه شنبه ۱۸ تیرماه نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: «کی سیب می‌خوره» اثر میلاد میرمحمد صادقی مجموعه‌ای از ۱۳ داستان کوتاه است که در فاصله سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ نوشته شده‌اند و موضوع اغلب داستان‌های این کتاب نیز دغدغه‌های روزمره میان آدم‌ها است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، داستان‌های این کتاب در فضا‌ها و موقعیت‌های متفاوت به موضوعات اجتماعی می‌پردازند و دغدغه میان روابط آدم‌ها به ویژه زن و شوهر‌ها از محورهای اصلی محتوایی این داستان‌هاست.
به گفته نویسنده، نام این کتاب برگرفته از یکی از داستان‌های کتاب است که در سومین جشنواره سراسری شعر و داستان خلیج فارس مقام دوم را از آن خود کرده است.
صادقی متولد اصفهان و کار‌شناس ارشد روزنامه‌نگاری است. از وی تاکنون کتابی با محوریت علوم اجتماعی با عنوان «تحلیل شبکه‌های اجتماعی با نودیکس ال» از سوی نشر «کیان رایانه سبز» به چاپ رسیده است.
خاطرنشان می‌شود؛ این نشست با حضور نویسنده و «محمدرضا گودرزی» و «حمید بابایی» به عنوان کار‌شناس و منتقدان برنامه، روز سه شنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۱۶: ۳۰ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ در نشست‌های قبلی «بلور قلم» نویسندگانی همچون سیدمهدی شجاعی، محمد حنیف، اسداله شعبانی، سیدعلی شجاعی، فرهاد حسن‌زاده، ‌ عرفان نظر آهاری، تکین حمزه لو، منیژه آرمین، مهدی رسولی، طلانژاد حسن حجت الاسلام محمدرضا واحدی، مجتبی پورمحسن، فرشته نوبخت، مهدی موسوی‌نژاد و... حضور داشته‌اند.
علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های «بلور قلم» می‌توانند به کتابخانه فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس حاصل نمایند.
آدرس اینترنتی ferdos. farhangsara. ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز