خبرگزاری کار ایران

رئیس کتابخانه ملی از نمایشگاه اجلاس جهانی آرشیو بازدید كرد

رئیس سازمان اسناد وکتابخانه ملی که در کنفرانس بین المللی اجلاس جهانی آرشیو(ایکا) شرکت کرده است، با حضور در نمایشگاه جانبی این کنفرانس از غرفه کره جنوبی بازدید کرد.

 ایلنا: اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد وکتابخانه ملی که در کنفرانس بین المللی اجلاس جهانی آرشیو(ایکا) شرکت کرده است، با حضور در نمایشگاه جانبی این کنفرانس از غرفه کره جنوبی بازدید کرد.

 به گزارش ایلنا، وی در گفتگویی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه که با حضور آرشیو ملی کشورهای عضو ایکا برگزار شده، تجهیزات آرشیوی، نگهداری اسناد و دیجیتالی کردن اسناد و میکروفیلم به نمایش گذاشته شده است و کشورهای مختلف دستاوردها و تجربیات خود را به آرشیویست‌های جهان ارائه می‌کنند.

صلاحی ادامه داد: کره جنوبی نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه، آمادگی خود را برای برگزاری اجلاس آتی ایکا اعلام کرد و با فراهم آوردن مقدمات، تلاش‌های خود را برای اجلاس آتی ایکا که در سال 2016 در این کشور برگزار می‌شود، به نمایش گذاشت.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی هم چنین از غرفه عمان نیز دیدن کرد و با مسئولان آرشیوی این کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

نمایشگاه جنبی کنفرانس بین المللی اجلاس جهانی آرشیو (ایکا) از بخش‌های قابل توجه است و کشورهای مختلف با برپایی غرفه سعی در به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها، تجربیات و فناوری‌های مورد استفاده در حوزه سند و آرشیو هستند. گفتنی است اجلاس ایکا از 29 مرداد آغاز شده و تا 3 شهریور در بریسبون استرالیا ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز