خبرگزاری کار ایران

نشر افق به شبکه کتاب چیترا وارد شد

کد خبر : ۹۳۱۹۷

شرکت چیترا آثار مکتوب را از طریق ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی دریافت می‌کند و نسبت به توزیع آثار در کشور اقدام می‌کند.

ایلنا: طی قراردادی که با شرکت چیترا و نشر افق منعقد شد، نشر افق وارد شبکه فروش مویرگی چیترا شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت چیترا، خاتمی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل بازار کتاب در ایران نبود حلقه‌های ارتباطی است تا آثار مکتوب را از محل تولید به دست مخاطبان برساند؛ اظهار کرد: شرکت چیترا با شناسایی جامعه هدف کتاب‌های منتشر شده یا لوح‌های فشرده‌ای که از سوی ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی به دست نمایندگانش در استان‌ها می‌رسد، اقدام به توزیع می‌کنند.
وی در خصوص تاریخچه افق گفت: نشر افق در سال ۱۳۶۹ تاسیس شدو. قریب بر ۱۲ سال کتابهای کودک و نوجوان منتشر می‌کرد. از سال ۱۳۸۱ نشر افق فعالیت خود را با انتشار ادبیات بزرکسال گسترش داد و تا امروز بیش از ۱۱۰۰ عنوان کتاب به جامعه فرهنگی تقدیم کرده است. نشر افق تاکنون سه بار به عنوان ناشر برگزیده کشوری در حوزه کودک و نوجوان و چهار دوره به عنوان برگزیدهٔ شرکت کننده نمایشگاه کتاب تهران انتخاب شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت چیترا گفت: اولویت اجرای این طرح در استان‌ها و به ویژه مناطق محروم جنوب و جنوب شرقی کشور است و این طرح تاکنون در استان‌های گلستان، مازندران، کرمانشاه، فارس و بوشهر در حال انجام است که تا پایان سال در کل کشور اجرا خواهد شد.
خاتمی درباره اولویت توزیع کتاب از سوی این شرکت عنوان کرد: این شرکت آثار مکتوب را از طریق ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی دریافت می‌کند و نسبت به توزیع آثار در کشور اقدام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز