خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت شهرام اقبال‌زاده پس از جراحی:

فکر نمی‌کنم به این زودی‌ سراغ ادبیات برگردم

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۸۵

به دلیل عواقب و نتایج جراحی، بیماری قند خود و کم خونی، تحت نظارت پزشکان هستم. امیدوارم هرچه زودتر از سرمی که دستم است، خلاص شوم. فکر نمی‌کنم به این زودی‌ مقدور باشد به سراغ ادبیات برگردم.

ایلنا: شهرام اقبالزاده، نویسنده و مترجم ادبیات کودک و نوجوان؛ که چندی قبل، پس احساس درد شدید به خاطر انسداد روده به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت، همچنان درگیر عواقب جراحی و بیماری‌های دیگر است.

وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تشکر از رسانه‌ها، مطبوعات و اهالی قلم که در طول این مدت همواره جویای احوالش بوده‌اند، درمورد شرایط کنونی‌اش توضیح داد: عمل دشواری را پشت سر گذاشتم و طبیعتا عواقب این جراحی تا مدتی همراه من خواهد بود. همچنین بیماری‌های دیگری نیز داشته و دارم که پس از جراحی، شرایط را برایم دشوارتر کرده‌اند.

اقبال‌زاده ادامه داد: من مبتلا به بیماری قند هستم به همین دلیل مشکلات پرهیز غذایی پس از عمل جراحی، برایم بسیار مشکل‌ساز شده است. ابتلا به کم‌خونی نیز مشکل دیگری‌ست. به هر تقدیر عواقب جراحی، قند خون و کم خونی مشکلاتی هستند که این روزها با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنم و به همین خاطر، دائما تحت نظارت و درمان پزشکان خود هستم.

این نویسنده و مترجم با تشکر از جراح‌اش گفت: شکاف‌ها بسیار عمیق و سخت بودند اما خدا را شکر به بهترین نحو و با موفقیت انجام شدند. از این بابت، از جراحم دکتر خالق‌نژاد واقعا متشکرم. همچنین باید پزشک معالجم؛ دکتر ایروانی نیز تشکر کنم که پیگیر درمان من هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه وقت بهبودی حاصل می‌شود و می‌تواند فعالیت‌های ادبی خود را از سر بگیرد، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها مقدور باشد. همانطور که گفتم به دلیل بیماری دیابت، پرهیز غذایی دارم و از زمان جراحی تا به امروز، سرم به دست دارم. باید دید کی درمان کامل صورت می‌گیرد و از این سرم خلاص می‌شوم.

اقبال‌زاده همچنین درمورد وضعیت کنونی‌اش در قیاس با وضعیت پیش‌آمده قبل از عمل جراحی گفت: با تمام مشکلات، باید خدا را شکر کنم زیرا وضعیت امروزم اصلا قابل مقایسه با وضعیت پیش از عمل نیست. به قول معروف کسی که جهنم را به چشم خود دیده، به برزخ راضی است!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز