خبرگزاری کار ایران

احمد علمشاهی:

مهم ترین هدف جشنواره صنعت چاپ ارتقای صنعت چاپ در کشور است

کد خبر : ۹۹۰۶۴

ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقای کیفیت محصولات چاپی کشور، گسترش و تعمیق ارتباطات ملی و بین المللی صنعت چاپ و... از اهداف جشنواره ملی صنعت چاپ است.

 ایلنا: مدیر کل دفتر امور چاپ مهم ترین هدف جشنواره ملی صنعت چاپ را ارتقای این صنعت در کشور دانست.

به گزارش ایلنا، احمد علمشاهی مدیرکل دفتر امور چاپ اظهار کرد: ارج نهادن به خدمات فعالان صنعت چاپ کشور و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان این حوزه از اهداف جشنواره ملی صنعت چاپ است.

به گفته وی، ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقای کیفیت محصولات چاپی کشور، گسترش و تعمیق ارتباطات ملی و بین المللی صنعت چاپ و شناسایی و معرفی قابلیت های صنعت چاپ کشور و تقویت آن از دیگر اهداف جشنواره ملی صنعت چاپ است.

علمشاهی هم چنین ایجاد فضای نشاط، اتحاد و هم دلی میان فعالان صنعت چاپ را از اهداف جشنواره دانست و افزود: صنعت چاپ نقش مهمی در ارتقای سایر حوزه ها به ویژه فرهنگ و هنر دارد و می تواند ابزاری برای معرفی ارزش های ایرانی اسلامی به دنیا باشد.

مدیرکل دفتر امور چاپ ادامه داد: صنعت چاپ با وجود آن که باید به دلیل ارتباط با تمامی حوزه ها از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... در تراز اول اهمیت قرار گیرد، مغفول واقع شده و جشنواره می تواند یکی از راه های خروج از این غفلت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز