خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " در بانک مسکن

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۸

پیرو تفاهم نامه منعقد شده فیمابین معاونت روابط عمومی بانک مسکن و دارالقران خانه کارگر، طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " ویژه کارکنان این بانک در سراسر کشور برگزار می گردد.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان معاونت روابط عمومی بانک مسکن و دارالقران خانه کارگر، طرح ملی "تلفنی حافظ قرآن شوید" ویژه کارکنان این بانک در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: این طرح پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم صورت می گیرد و کارکنان شاغل در شعب بانک مسکن سراسر کشور که علاقمند به حفظ قرآن کریم هستند، تحت آموزش های تلفنی حفظ قرآن کریم توسط اساتید این طرح ملی قرار می‌گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه این افراد همگی از کارکنان شاغل بانک هستند و مجبورند تا زمان زیادی را در محل کار خود سپری کنند، برنامه آموزشی ویژه‌ای برای آنان فراهم شده و ساعت و زمان پشتیبانی این افراد بسیار انعطاف پذیر است.

محسنی کبیر در خصوص این طرح ملی گفت: طرح " تلفنی حافظ قرآن شوید " جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که آموزش حفظ را به شیوه‌ای آسان و از طریق تماس تلفنی، بسته کمک آموزشی و برنامه حفظ برگزار می‌کند که به حمد الله تاکنون بیش از 10000 نفر در سراسر کشور و خارج از ایران از آن بهره مند شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز