خبرگزاری کار ایران

تأثیر منفی افزایش تعرفه مخابرات در طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید"

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۴

متأسفانه شرکت مخابرات ایران اخیرا تعرفه مکالمات تلفن را بدون اطلاع قبلی افزایش داده است که همین مسئله موجب شده تا هزینه های تماس تلفنی در این طرح ملی تقریبا دو برابر شود که این موضوع در صورت عدم ارائه راهکار مناسب، به اداره این طرح لطمه می زند.

ایلنا: مرتضی پورطالبیان معاون مالی اداری دارالقرآن خانه کارگر گفت:افزایش تعرفه های تلفن بدون اعلام قبلی توسط شرکت مخابرات، تأثیر منفی را در روند اداره طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " می گذارد.

وی گفت: متأسفانه شرکت مخابرات ایران اخیرا تعرفه مکالمات تلفن را بدون اطلاع قبلی افزایش داده است که همین مسئله موجب شده تا هزینه های تماس تلفنی در این طرح ملی تقریبا دو برابر شود که این موضوع در صورت عدم ارائه راهکار مناسب، به اداره این طرح لطمه می زند.

وی گفت: درخواست ما به عنوان ستاد مرکزی طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " که در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن صورت می گیرد این است تا تخیفاتی را در این خصوص لحاظ گردد تا این مرکز بیش از پیش بتواند خدمات قرآنی خود را ارائه کند چرا که بضائت موسسات دینی و قرآنی در حدی نیست که بتواند جوابگوی این هزینه ها شود.

پورطالبیان ضمن تشکر از دولت و مجلس در تصویب لایحه مربوط به رایگان شدن هزینه های مصرفی آب، گاز و برق موسسات قرآنی و حسینیه ها افزود: انتظار داریم مسئولین محترم شرکت مخابرات ایران نیز در این خصوص گامی بردارند و کمک ویژه ای را به این مراکز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز