خبرگزاری کار ایران

مشارکت شهرداری تهران در طرح ملی" تلفنی حافظ قرآن شوید"

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۷

پیرو مذاکرات صورت گرفته با معاونت فرهنگی اجتماعی نواحی مختلف شهرداری تهران مقرر شد تا بیش از 40 بنر تبلیغاتی این طرح ملی در سراسر شهر تهران نصب گردد.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته با معاونت فرهنگی اجتماعی نواحی مختلف شهرداری تهران مقرر شد تا بیش از 40 بنر تبلیغاتی این طرح ملی در سراسر شهر تهران نصب گردد.

وی گفت: این کار با هدف معرفی طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " در شهر تهران و ترغیب شهروندان تهرانی به حفظ کلام الله مجید پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی صورت می پذیرد.

وی افزود: تاکنون بیش از 7000 نفر از شهروندان تهرانی جهت ثبت نام با این مرکز تماس گرفته اند که تا کنون فعالیت آموزشی بیش از 1500 نفر از این افراد آغاز شده است.

محسنی کبیر گفت: طرح ملی" تلفنی حافظ قران شوید " جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که آموزش حفظ را از طریق تلفن به مخاطبین ارائه می دهد همچنین بسته ای کمک آموزشی طراحی و تدوین شده است که روال حفظ را برای شرکت کنندگان در این طرح راحت تر کرده است.

وی افزود: به حمدا...تا کنون بیش از000/10 نفر در سراسر کشور و خارج از ایران در این طرح ثبت نام نموده اند و تحت آموزش اساتید حفظ قرار گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز