خبرگزاری کار ایران

یک معلم آمریکایی مسلمانان را به نازی‌ها تشبیه کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۶

یک معلم آمریکایی مسلمانان را به نازی‌ها تشبیه و ادعا کرد که مسلمانان فرزندان خود را از بدو تولد آموزش می‌دهند تا افراد بیگناه را به قتل برسانند.

ایلنا: «جنیفر گیست» وکیل حقوقی شورای روابط اسلامی- آمریکایی بخش واشنگتن اظهار داشت: ما از وزارت دادگستری درخواست خواهیم کرد تا در مورد اتهامات وارده توسط این معلم تحقیق و بررسی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه قرآن و معارف سیما به نقل از «On Islam»، وی افزود: این معلم ادعا کرده که مسلمانان همانند هیتلر فرزندان خود را از‌‌ همان بدو تولد آموزش می‌دهند تا برای اهدا کردن زندگی خود به خدا و شهید شدن در راه او، باید افراد بیگناه را بکشند. این موضوع توسط یکی از دانش آموزان مسلمان این مدرسه به شورای روابط اسلامی- آمریکایی گزارش داده شد، و سپس بعد از بررسی صحت و سقم این مسئله، شورا از مدیر و مسئولان مدرسه Concrete درباره این موضوع توضیح خواست که تاکنون توجیهات آنان ناکافی و غیرقابل قبول بوده است.
«گیست» تصریح کرد: معلمان باید توجه داشته باشند که ابراز رفتارهای تعصب آمیز و اظهارات فتنه انگیز، جدی تلقی خواهد شد، زیرا نه تنها افت کیفیت آموزشی را در پی خواهد داشت، بلکه بر روی دانش آموزان تاثیرات بسیار بدی خواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز