خبرگزاری کار ایران

دیدار هیئت اجرایی دارالقرآن خانه کارگر با نماینده مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۳

اعضای هیئت اجرایی دارالقرآن خانه کارگر پیرو سلسله دیدارهای ماه مبارک رمضان با علما، مسئولین و نهادها، با نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

ایلنا: اعضای هیئت اجرایی این دارالقرآن پیرو سلسله دیدارهای ماه مبارک رمضان با علما، مسئولین و نهاد‌ها، با نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، در این دیدار که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت ابتدا طه محجوب مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور گزارشی را از فعالیت‌های این مرکز به وی ارائه نمود که مورد تحسین قرار گرفت.
در ادامه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن خانه کارگر گفت: فعالیت‌های قرآنی در کشور نیازمند انسجام بیشتر می‌باشد و همه نهاد‌ها و سازمان‌ها باید کارهای خود را توسعه دهند. اینکه یک تیم جوان در این مجموعه با شور و حال بالا دارد فعالیت می‌کند، بسیار مسرت بخش و امیدوار کننده است و باید ادامه دار باشد. در چنین شرایطی که دشمن با بیشترین هزینه‌ها، سرمایه گذاری‌ها و جذابیت‌های ظاهری فرهنگ خود را می‌خواهد غالب این مردم کند باید با تمام توان مقابل آنان ایستاد و مبازره کرد واین نیازمند همبستگی و انسجام فعالیت‌های دینی و قرآنی می‌باشد.

وی گفت: شهر ارومیه هم از شهرهای فرهنگی کشور می‌باشد و فعالیت‌های قرآنی متعددی را انجام می‌دهد. نخبه‌های قرآنی زیادی را هم به جامعه معرفی کرده که به طور مثال می‌توان از قاریان ممتاز بین المللی وحید وکیلی و محمد محمدی نام برد.
وی افزود: البته هرچه قدر در زمینه فعالیت‌های دینی و قرآنی کار شود باز هم کم است و از شما جوانان برومند نیز دعوت می‌شود تا فعالیت‌های ملی خود نظیر آموزش‌های تلفنی قرآن کریم را در شهر ارومیه نیز بیش از پیش فعال کنید و به خصوص خدمات قرآنی مناسبی را در اختیار جامعه کارگری این شهر و استان آذربایجان غربی نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز