خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی خبرداد:

حضور اولین تیم والیبال نشسته کشور خراسان در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۹

تیم خوبی را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده ایم و با کمک بازیکنان که بیشتر آنان بومی استان هستند برای قهرمانی در لیگ تلاش می کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: برای اولین بار یک نماینده از خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال نشسته کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی گفت: در اولین روز رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور در سال 91 روز پنجشنبه 18 آبان ماه از ساعت 15 در پولاد شهر اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه این اولین بار است که والیبال نشسته خراسان رضوی در لیگ برتر کشور نماینده دارد، اظهار داشت: در اولین بازی خود در یک رقابت مشکل با تیم قهرمان باشگاه های جهان دیدار خواهیم کرد.

رضایی افزود: تیم خوبی را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده ایم و با کمک بازیکنان که بیشتر آنان بومی استان هستند برای قهرمانی در لیگ تلاش می کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار در مورد تمرینات این تیم عنوان کرد: تمرینات این تیم از حدود یک هفته پیش آغاز شد و اردوی آمادگی 3 روزه تیم برای حضور قدرتمندانه در اولین دیدار خود از روز یکشنبه 14 آبان در سالن جانبازان مجموعه ورزشی تختی مشهد در حال برگزاری است.

وی همچنین از برگزاری بازی دوستانه این تیم با تیم دسته یکی مخابرات مشهد خبر داد و اظهار داشت: روز پنجشنبه هفته آینده 25 آبان ماه در دومین بازی رسمی خود در چارچوب بازی های لیگ برتر والیبال نشسته کشور میهمان تیم فیروز قزوین خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز