خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی:

قهرمانی نیم فصل، حاصل تلاش بازیكنان و حمایت مسئولان بود

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۱۱

در اولین بازی نیم فصل دوم که اواخر دی ماه در سبزوار برگزار می‌شود میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال نشسته کشور علاوه بر تلاش بازیكنان نتیجه حمایت‌های زیاد مسوولان باشگاه بود.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی كه تیمش پس از پیروزی 3 بر یك در دیدار پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته كشور مقابل تیم بدون شكست گسترش فولاد تبریز به مقام قهرمانی نیم فصل اول دست یافت عنوان كرد: با برنامه‌ریزی‌هایی كه در طول نیم فصل اول انجام دادیم و حمایت‌های خوب مسوولان باشگاه ثامن‌الحجج(ع) با 6 پیروزی و كسب هر 18 امتیاز ممكن نیم فصل، شانس زیادی برای قهرمانی در پایان لیگ بدست آوردیم.

وی با اشاره به بازی دشوار تیمش در روز پنجشنبه 7 دی ماه در سبزوار مقابل تیم گسترش فولاد اظهار داشت: تیم تبریزی با بهره‌گیری از چندین بازیكن ملی‌پوش و یكی از اعضا كادر فنی تیم ملی بر روی نیمكت خود، حریف قدرتمندی برای تیم ما بود که توانست گیم دوم این دیدار را به نفع خود به پایان برساند.

رضایی افزود: در پایان این بازی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار توانست گیم‌های اول، سوم و چهارم این بازی را با امتیاز 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 19 به نفع خود به پایان رساند و گیم دوم را هم با امتیاز 25 بر 12 واگذار کرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع)سبزوار در خصوص دیدار بعدی تیمش بیان داشت: در اولین بازی نیم فصل دوم که اواخر دی ماه در سبزوار برگزار می‌شود میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز