خبرگزاری کار ایران

امین‌اله مانی خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتبال CP و قطع عضو قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۷

تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک لندن 2012، عنوان سوم و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین از تشکیل تیم ملی "ب" برای اولین بار خبر داد و گفت: تیم ملی "ب" به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی و از میان فوتبالیست های جوانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند و نیز افرادی که به لحاظ کلاس بندی شرایط حضور در تیم ملی اصلی را ندارند، تشکیل می‌شود و برای این گروه، اردوهای آمادگی نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، امین اله مانی افزود: رقابت های قهرمانی کشور فوتبال قطع عضو و رقابت های قهرمانی کشور فوتبال CP جوانان، از جمله برنامه های داخلی انجمن فوتبال در سال 92 خواهد بود، ضمن اینکه بعد از مسابقات قهرمانی کشور جوانان، اقدامات مورد نظر برای تشکیل تیم ملی گروه ب انجام خواهد شد، البته در نظر است اردوی استعدادیابی برای افرادی که در مسابقات قهرمانی کشور به خاطر محدودیت کلاس‌بندی امکان حضور ندارند، برگزار شود تا این افراد مورد تست فنی و کلاس بندی پزشکی قرار بگیرند.

اله مانی در خصوص رقابت‌های برون مرزی سال 92 اعلام کرد: مردادماه سال آینده در رقابت‌های انتخابی جام جهانی که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود حضور می‌یابیم. رقابت‌های جام جهانی، سال 2015 برگزار می‌شود و میزبان آن هنوز مشخص نیست و حضور در آن به منظور کسب سهمیه ورودی پارالمپیک 2016 برزیل، حائز اهمیت است.

رئیس انجمن فوتبال، برنامه‌های رشته فوتبال قطع عضو را بدین‌گونه تشریح کرد: سال آتی، در نظر است تا ملی‌پوشان فوتبال قطع عضو به مسابقات آسیایی ازبکستات اعزام شوند و یک دوره مسابقات منتخب باشگاه‌های جهان در روسیه نیز برگزار می‌شود که در صورت فراهم آمدن شرایط، این اعزام نیز صورت خواهد گرفت. برای ملی‌پوشان فوتبال قطع عضو، 5 مرحله اردو آمادگی در نظر گرفته شده و پیش از اعزام‌های برون مرزی، دیدارهای تدارکاتی نیز ترتیب داده خواهد شد.

اله مانی در پایان در مورد ترکیب تیم ملی فوتبال7 نفره خاطرنشان کرد: فاصله بین پارالمپیک آتن تا پکن، تیم ملی فوتبال 7نفره دستخوش تغییرات زیادی شد و تقریبا 50 درصد تیم تغییر کرد. تیم در حال حاضر جوان و پر انرژی است و امیدواریم فاصله لندن تا برزیل نیز بتوانیم افرادی جدید با کلاس بندی‌های صحیح را جذب و به بدنه تیم ملی اضافه کنیم تا با ترکیبی قدرتمند و تجارب گذشته، حضوری شایسته در پارالمپیک برزیل(2016)داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال  7 نفره کشورمان در رقابت‌های پارالمپیک لندن 2012، عنوان سوم و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز