خبرگزاری کار ایران

با پیگیری‌ها صورت گرفت؛

صدور لیست رسمی مدال‌آوران پیوند اعضا توسط فدراسیون جهانی

کد خبر : ۳۶۹۴۷

تیم‌های ملی پیوند اعضا ایران در آخرین حضور خود هجدهمین دوره بازی های جهانی پیوند اعضا در سوئد با کسب 23 مدال طلا، 15 نقره و 18 برنز مقام پنجم را به خود اختصاص دادند.

بر اساس اعلام دبیرخانه فدراسیون جهانی بازی‌های پیوند اعضا WTGF، گواهینامه‌های مدال‌آوران بازی‌های جهانی 2011 سوئد طی یک لیست رسمی صادر می‌شود.

به گزارش ایلنا، مری آ - تومی از دبیرخانه فدراسیون جهانی بازی‌های پیوند اعضا WTGF در انگلستان طی نامه‌ای اعلام کرد با توجه به درخشش ورزشکاران پیوند اعضا ایران در این مسابقات گواهینامه‌های کاروان ایران صادر می‌شود.

تیم‌های ملی پیوند اعضا ایران در آخرین حضور خود هجدهمین دوره بازی‌های جهانی پیوند اعضا در سوئد با کسب 23 مدال طلا، 15 نقره و 18 برنز مقام پنجم را به خود اختصاص دادند.

علیمرادی در این خصوص اظهار کرد: این یکی از فعالیت‌های مثبت این فدراسیون در‌خصوص دریافت حقوق ورزشکاران ملی‌پوش عزیز ایران است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های روز افزون این ملی‌پوشان باشیم.

فدراسیون ایران عضو رسمی فدراسیون بازی‌های پیوند اعضا خاورمیانه شد

همچنین طی نامه‌ای از طرف رییس فدراسیون بازی‌های پیوند اعضا خاورمیانه، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا  ایران عضو رسمی این فدراسیون شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به حضور پر قدرت و چشمگیر تیم های ملی پیوند اعضا در چهارمین دوره بازی‌های پیوند اعضا خاورمیانه و کسب 13 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز و سطح بالای این تیم ها در این مسابقات و به دنبال مذاکرات حضوری و پیگیری‌های مکرر کرم اله علیمرادی رییس فدراسیون در خصوص تیم‌های ملی پیوند اعضا ایران، طی نامه‌ای از طرف مصطفی الموسوی رییس فدراسیون بازی‌های پیوند اعضا خاورمیانه، فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا عضو رسمی این فدراسیون شد.

همچنین علیمرادی از طرف مصطفی الموسوی به عنوان نماینده رسمی ایران در این فدراسیون معرفی شد. پنجمین دوره بازی‌های پیوند اعضا خاورمیانه سال 2015 در استانبول برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز