خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی:

برای كسب قهرمانی باید روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۶۰

تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع)مشهد با 23 امتیاز پس از تیم‌های گسترش فولاد تبریز 20 امتیازی و ذوب‌آهن اصفهان 14 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر كشور قرار دارد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: تا پایان لیگ برتر 4 بازی دیگر در پیش داریم كه برای قهرمانی باید روند کسب پیروزی های خود را ادامه دهیم.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل تیم والیبال نشسته فیروز قزوین كه 5 بهمن‌ماه در چهارچوب هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سربداران سبزوار برگزار شد، اظهار كرد: علیرغم در اختیار نداشتن 2 بازیكن اصلی تیم بقیه بازیكنان بازی خوبی را ارائه دادند و امتیاز كامل این دیدار را كسب كردیم.

وی با اشاره به پیروزی 3 بر 2 این هفته تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز مقابل ذوب آهن اصفهان بیان كرد: با توجه به نتیجه‌ای كه در دیدار دو تیم رقم خورد اختلاف ما با رقیب تبریزی كه در دور برگشت باید در تبریز مقابل آن قرار بگیریم به 3 امتیاز رسید و همچنان در صدر جدول قرار داریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج(ع) مشهد ضمن اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان در روز پنجشنبه 12 بهمن ماه در سبزوار اظهار كرد: تا پایان لیگ برتر 4 بازی دیگر در پیش داریم كه برای قهرمانی باید روند کسب پیروزی‌های خود را ادامه دهیم.

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) مشهد با 23 امتیاز پس از تیم های گسترش فولاد تبریز 20 امتیازی و ذوب آهن اصفهان 14 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر كشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز