خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس:

آماده حضوری مقتدرانه در لیگ برتر می‌شویم

کد خبر : ۴۶۱۸۴

سعی داریم بازیکنان مطرح لیگ برتر را برای حضور در رقابت‌های فصل آینده دعوت کنیم.

محمدرضا دستیار پس از راهیابی تیمش به لیگ برتر سال آینده در خصوص این رقابت‌ها گفت: تیم پرسپولیس در آخرین فرصت‌های باقی مانده، به جمع تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک پیوست.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس تهران در ادامه افزود: در رقابت‌های این فصل با 17 بازیکن همراه بودیم که به غیر از 4 نفر، همگی بومی بودند. تیم پرسپولیس با تیم‌های فیروز قزوین و هیات اردبیل همگروه بود که عنوان اول گروه خود را بدست آورد و راهی رقابت‌های مرحله نهایی شد.

وی همچنین ادامه داد: ترکیب سنی بازیکنان متنوع بود، به صورتی که علاوه بر استفاده از تجربیات بازیکنانی که سابقه حضور در رقابت های پارالمپیک را داشتند، از نیروی جوانی و شور بازیکنان جوان نیز بهره مند بودیم.

دستیار با اشاره به حمایت‌های باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اقدام باشگاه پرسپولیس در جهت حمایت از رشته‌های غیر فوتبالی جای تقدیر دارد و با نتیجه خوبی که از اولین حضور این باشگاه در عرصه بسکتبال با ویلچر رقم خورد، امیدواریم شاهد حمایت‌های بیشتر برای حضوری قدرتمندتر باشیم.

وی در پایان اعلام کرد: سعی داریم بازیکنان مطرح لیگ برتر را برای حضور در رقابت‌های فصل آینده دعوت کنیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمرینات از خردادماه آغاز می‌شود تا برای حضور در فصل جدید آماده باشیم.

تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس تهران که برای اولین بار در رقابت‌های لیگ دسته یک حضور یافته بود، با غلبه بر حریفان، به لیگ برتر سال 92 صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز