خبرگزاری کار ایران

۴ خبر از نابینایان؛

دعوت از 25 بازیکن به اردوی تیم ملی گلبال نوجوانان و جوانان

کد خبر : ۴۷۱۹۲

بابلسر میزبان فوتبال نابینایان در اسفندماه/برگزاری دور برگشت لیگ گلبال در سیرجان/مناطق نفت خیز جنوب قهرمان گلبال امیدها

از سوی کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان 25 بازیکن به اردوی تیم ملی گلبال این 2 رده سنی دعوت شدند. اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

رده سنی جوانان(12 بازیکن): کیانوش خیرآبادی و سیامک خسروی(کردستان)محمد منصوری و سید محمد واقفی(تهران)میلاد صوری و مصطفی نصیری فرد(همدان)هادی حیدری و رضا عظیمی(آذربایجانشرقی)خلیل شهریار نسب(کرمان) محمد صادق اقشاری(البرز) مرتضی باقری(قم) مجمدرضا خوشی(یزد). سرمربی: بهمن دوستی(تهران) مربی: محمد کرم کولیوند(همدان)

رده سنی نوجوانان(13 بازیکن): رضا توکلی، اکبر غیب علیزاده و مهدی عباسی(تهران) یاسر احمدی و حسین امیدی(آذربایجانشرقی) رسوال باصری و نوراله کریمی(فارس) علیرضا پورناظیان و حجت زارع(یزد) یونس میرزایی(مرکزی) محمدرضا نوباغیان(خراسان رضوی) سجاد سعید(کرمان) رضا تکیه خواه(کردستان). سرمربی: محمود یوسفیان(تهران)مربی:رحمت اله حسینی مقدم(خراسان رضوی)

بابلسر میزبان فوتبال نابینایان در اسفندماه

پنجمین دوره مسابقات فوتبال 5 نفره قهرمانی کشور نابینایان جام بهزیستی به میزبانی استان مازندران و در شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد. این رقابت ها از تاریخ 11 تا 15 اسفند ماه سال جاری بر پا می شود.

برگزاری دور برگشت لیگ گلبال در سیرجان

دور برگشت نهمین دوره لیگ دسته اول گلبال مردان و مسابقات پلی آف طی روزهای 8 تا 12 اسفند به میزبانی باشگاه گل گهر و در شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد. این رقابت ها در 2 گروه برگزار می شود که تیم های بهزیستی اصفهان با 6 امتیاز و هیات نابینایان ساری با 7 امتیاز صدرنشین گروه های 2 گانه هستند.

مناطق نفت خیز جنوب قهرمان گلبال امیدها

تیم مناطق نفت خیز جنوب عنوان قهرمانی مسابقات گلبال امید مردان دسته برتر باشگاه های کشور را کسب کرد. مرحله برگشت نخستین دوره این مسابقات روز پنجشنبه 26 بهمن با حضور 4 تیم در اهواز برگزار شد که درپایان و درمجموع بازی های رفت و برگشت تیم مناطق نفت خیز جنوب با کسب 12 تیم به مقام قهرمانی دست یافت. تیم شهید مهرانی تهران نیز با بدست آوردن 9 امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تیم هیات نابینایان تویسرکان با 6 امتیاز درسکوی سوم قرار گرفت. مرحله رفت این مسابقات،آبان امسال به میزبانی قم برگزارشده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز