خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

نفرزاده: مصری‌ها ناشناخته و عجیب بازی را شروع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۵

مصری‌ها در این دیدار مقابل ما چیزی برای از دست دادن نداشتند اما اگر نتیجه را به نفع خود به پایان می‌رساندند یک برد موفقیت‌آمیز را برای خود در این رقابت‌ها ثبت می‌کردند.

تیم ملی والیبال کشورمان در بازی مرحله یک هشتم نهایی این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان امروز در مصاف با تیم ملی مصر با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: بازی با مصری‌ها هم از نظر روانی و هم فنییک دیدار بسیار سخت بود. تیم ما در این بازی به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی در برابر تیم حاضر شد که در دوره نخست فقط یک برد را در کارنامه اش به ثبت رسانه بود و به عنوان قعرنشی گروه A مقابل ما بازی می‌کرد.

فرهاد نفرزاده تصریح کرد: مصری‌ها در این دیدار مقابل ما چیزی برای از دست دادن نداشتند اما اگر نتیجه را به نفع خود به پایان می‌رساندند یک برد موفقیت‌آمیز را برای خود در این رقابت‌ها ثبت می‌کردند. به همین دلیل آنها امروز با سیستم و حتی ترکیبی متفاوت در مقابل ما حاضر شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در ادامه افزود: تغییر نوع بازی مصریها در ابتدای کار ما را تا حدودی غافلگیر کرد اما با شناسایی لحظه به لحظه ای که از آنها پیدا کردیم نبض بازی را در ادامه کار در دست گرفتیم خوشبختانه شاگردانم تمرکز خود را در این بازی به هیچ عنوان از دست ندادند.

وی درخصوص ست نخست بازی و برتری مصری‌ها در 2 وقت استراحت فنی این ست اظهارداشت: مصری‌ها ناشناخته و عجیب بازی را آغاز کردند. سرویس‌های ریسکی و حملات قدرتمند دستور کار آنها بود. در چنین شرایطی دریافت اول بسیار سخت می‌شود که خوشبختانه شاگردانم به خوبی از عهده این کار برآمدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز