خبرگزاری کار ایران

اصغر خالقی:

پیست ثامن‌الائمه(ع)مشهد را به آسیا معرفی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۴۹

پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه(ع) مشهد امکانات بسیار خوبی دارد و به جرات می توانم بگویم در حال حاضر برترین پیست ایران است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت: پیست مشهد قابلیت میزبانی مسابقات آسیایی را دارد و تنها مشکل اسکان ورزشکاران در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) باید حل شود.

به گزارش ایلنا، اصغر خالقی اظهار داشت: پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه(ع) مشهد امکانات بسیار خوبی دارد و به جرات می‌توانم بگویم در حال حاضر برترین پیست ایران است.

وی افزود: امسال برای میزبانی رقابت‌های آسیایی تهران را معرفی کرده‌ایم و امکان تغییر مکان برگزاری مسابقات وجود ندارد ولی قطعا برای سال آینده این پیست را به کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا معرفی خواهیم کرد تا شاهد برگزاری مسابقات بزرگی در این مجموعه باشیم.

خالقی ادامه داد: از سوی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در مهرماه امسال کنفرانسی در فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد که در آنجا هم امکانات و شرایط این پیست را معرفی خواهیم کرد تا برای میزبانی مسابقات بین المللی مشکلی وجود نداشته باشد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری تنها مشکل این پیست را نبود مکان اسکان ورزشکاران دانست و تاکید کرد: امیدواریم با مساعدت مسوولان ورزش خراسان رضوی این مشکل هم مرتفع شود تا شرایط این پیست به ایده‌آل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز