خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش دوچرخه سواری:

مسابقات جایزه بزرگ مشهد سطح فنی بالایی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۶

من در کشورهای مختلف و در پیست‌های متعددی رکاب زده‌ام و می‌توانم بگویم بعد از پیست های دوچرخه سواری مالزی، چین، ژاپن و کره جنوبی این پیست بهترین پیست آسیاست.

ملی‌پوش زنجانی دوچرخه‌سواری گفت: مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ مشهد جام جاینت از سطح فنی بالایی برخوردار بود.

به گزارش ایلنا، محمد پراش اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از نفرات برتر ایران در چهار رشته مختلف در این دور از رقابت‌ها حضور داشتند، شاهد رقابت بسیار خوبی بین دوچرخه سواران شرکت کننده در این مسابقات بودیم.

وی افزود: از عملکرد خودم در این مسابقات راضی هستم هر چند شاید اگر تلاش بیشتری می‌کردم نتایج بهتری را بدست می‌آوردم ولی در مجموع از خودم در این رقابت 2 روزه رضایت دارم.

قهرمان دوچرخه سواری مسابقات جایزه بزرگ مشهد درخصوص وضعیت پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) هم گفت: این پیست شرایط بسیار خوبی دارد، من در کشورهای مختلف و در پیست‌های متعددی رکاب زده‌ام و می‌توانم بگویم بعد از پیست های دوچرخه سواری مالزی، چین، ژاپن و کره جنوبی این پیست بهترین پیست آسیاست.

وی ادامه داد: با رفع ایرادهای جزئی که در این پیست وجود دارد می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین پیست‌های قاره آسیا معرفی کرد و مسابقات معتبری را در آن برگزار نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز