خبرگزاری کار ایران

اخباری از مسابقات و آزمون‌های سبکی

روزهای شلوغ برای سبک‌های کاراته

کد خبر : ۱۰۱۲۸۳

زمان و برنامه برگزاری مسابقات و آزمون سبک‌های مختلف فدراسیون کاراته اعلام شد.

زمان و برنامه برگزاری مسابقات و آزمون سبک‌های مختلف فدراسیون کاراته اعلام شد.

به گزارش ایلنا،سبک‌های کیوکوشین اویاما، شیتوریو شوبوکان، کیوکوشین ufk، شوتوکانski، سوکیوکوشین، کان ذن ریو، کیوکوشین اروپا، دای دو، گوجوریو واتانابه، شوتوکان ایران، کیوکوشین ماتسویی، ایشین ریو، بوشیدوکای کان یونیون و کیوکوشین یونیون برنامه برگزاری مسابقات و آزمون خود را در تاریخ 21 و 22 شهریور ماه اعلام کردند.

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین اویاما، 22 شهریور ماه در سالن شهید حیدرنیا در رده سنی جوانان و اوزان(50-،55-، 60-،65-،70-،75-،80-و80+) کیلوگرم، بزرگسالان و اوزان(60-،70-،80-،90- و90+)کیلوگرم و پیشکسوتان(رده سنی۳۵ تا ۳۹ سال،۴۰ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال و ۵۰ سال به بالا) برگزار می کند.

*سبک شیتوریو شوبوکان در نظر دارد استاژ فنی عملی مربیان دو بخش بانوان و آقایان خود را 22 شهریور ماه در تهران برگزار کند.

همچنین آزمون دان یک تا 5 آقایان و دان یک تا 4 بانوان 22 شهریور ماه در تهران انجام
می پذیرد.

* سبک کیوکوشین ufk استاژ فنی عملی مربیان خود را در بخش بانوان 21 تا 23 شهریور ماه در کرمان برگزار خواهد کرد.

*مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک شوتوکانski 21 و 22 شهریور ماه در تمام رده های سنی در استان فارس برگزار می گردد.

*سبک سو کیوکوشین در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان تمام رده های سنی را 21و 22 شهریور ماه در سالن تختی اصفهان برگزار کند.

*آزمون دان یک تا 3 بانوان سبک کان ذن ریو 22 شهریور ماه در باشگاه مروارید تهران برگزار می شود.

*مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین اروپا دربخش آقایان و درتمام رده های سنی 22 شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار خواهد شد.

*مسابقات قهرمانی کشور سبک دای دو ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 21 شهریور ماه برای بانون و 22 شهریور ماه برای آقایان در فرهنگسرای بهمن انجام می شود.

*سبک گوجوریو واتانابه مسابقات قهرمانی کشوری آقایان خود در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را 21 و 22 شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می کند.

*مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان ایران در بخش آقایان 21 و 22 شهریور ماه در خراسان رضوی و برای بانوان 13 تا 15 شهریور ماه در تهران خواهد بود. این رقابت‌ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است.

*کلاس ارتقاء داوری بانوان سبک کیوکوشین ماتسویی تا RB 22 شهریور ماه در باشگاه شهید اردستانی تهران برگزار می شود.

*مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک ایشین ریو در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان 21 و 22 شهریور ماه در تهران برگزار می گردد.

*مسابقات قهرمانی کشور سبک بوشیدوکای کان یونیون در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 21 شهریور ماه برای بانوان و 22 شهریور ماه برای آقایان در سالن انقلاب کرج انجام خواهد شد.

*آزمون دان یک تا 5 آقایان سبک کیوکوشین یونیون 22 شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز