خبرگزاری کار ایران

در سالروز رابطه دیپلماتیك ایران و كره؛

تكواندوكاران ایرانی در جام "سفیر كره" به مصاف یكدیگر می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۶

یك دوره رقابت‌های تكواندو تحت عنوان جام سفیر كره،‌ روز چهارشنبه اول آذرماه سال‌جاری در 4 وزن المپیكی و در بخش آقایان و با حضور تكواندوكاران سراسر كشور برگزار می‌شود.

یك دوره رقابت‌های تكواندو به مناسبت گرامیداشت پنجاهمین سالروز برقراری رابطه دیپلماتیك ایران و كره،‌ برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، یك دوره رقابت‌های تكواندو تحت عنوان جام سفیر كره،‌ روز چهارشنبه اول آذرماه سال‌جاری در 4 وزن المپیكی و در بخش آقایان و با حضور تكواندوكاران سراسر كشور برگزار می‌شود.

بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت‌ها،‌ حضور 4 تكواندوكار و 3 كار فنی در قالب یك تیم به عنوان سهمیه هر استان در نظر گرفته شده است.

فدراسیون تكواندوی كشورمان تاكنون یك دوره مسابقه این رشته ورزشی را تحت عنوان جام "صلح و دوستی" بین دو كشور ایران و كره جنوبی برگزار كرده كه با پیگیری‌های سفیر این كشور،‌ مقرر شد این مسابقات در سال‌جاری و با نام سفیر كره برگزار شود.

تكواندوی ایران و كره همواره به عنوان قدرت‌های برتر آسیا و جهان محسوب می‌شوند كه به منظور حفظ این اقتدار و گرامیداشت پنجاهمین سالروز برقراری رابطه دیپلماتیك بین دو كشور ایران و كره جنوبی، این مسابقات برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز