خبرگزاری کار ایران

مسافران اندونزی به آمادگی بالا نزدیک شدند؛

اجاقی: با سرمایه‌گذاری فنی می‌توانیم قهرمان جهان شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۹۸

برنامه‌های ما برای بچه‌هایی که در بازی‌های اندونزی شرکت می‌کنند با کسانی که در جهانی هستند متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: با سرمایه گذاری در بخش فنی می توانیم در آینده قهرمان جهان شویم.

به گزارش ایلنا، حسین اوجاقی در حاشیه تست آمادگی جسمانی ملی‌پوشان ووشو در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک درخصوص این تیم و برنامه‌های آن برای کسب مجدد نایب قهرمانی جهان گفت: اردو هایمان را خردادماه با بازی‌های وورد گیمز آغاز کردیم، که توانستیم با 4 ووشوکار 4 مدال طلا کسب کنیم.

وی ادامه داد: پس از این رقابت‌ها، اردوهای خود را مجددا از سر گرفتیم تا خود را آماده رقابت‌های کشورهای اسلامی اندونزی در مهرماه کنیم. بعد از این رقابت‌ها کامبت گیمز را داریم که این پیکارها به عنوان المپیک ورزش‌های رزمی نامگذاری شده، سپس یک هفته بعد باید در رقابت‌های جهانی مالزی در دو بخش تالو و ساندا شرکت کنیم.

اوجاقی در خصوص آمادگی ملی پوشان گفت: بچه‌های با تجربه‌ای در تیم داریم که هر کدام از آنها عنوان دار رقابت های آسیایی و جهانی هستند، به همین علت برنامه‌های ما برای بچه‌هایی که در بازی‌های اندونزی شرکت می‌کنند با کسانی که در جهانی هستند متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ووشو افزود: مسافران اندونزی الان به آمادگی بالای خود نزدیک شدند و در مجموع با مشکلات مالی که بود فدراسیون حمایت‌های خود را از این تیم داشته و تمامی امکانات لازم را برای تیم فراهم کرده است. در گذشته ما قبل از رویدادهای بزرگ یک اردوی مشترک با چین برگزار می‌کردیم و یا در یک تورنمت خارجی شرکت می‌کردیم ولی الان متاسفانه به علت مشکلات مالی این امکان برای ما فراهم نیست.

اوجاقی تصریح کرد: برای بچه‌های اعزامی به رقابت‌های کامبت‌گیمز و جهانی برنامه‌های دیگری داریم و بیشتر روی نکات فنی، استقامتی تاکید داریم. در هر صورت بالا رفتن سطح فنی و آمادگی جسمانی‌شان از اولویت‌های اولیه ما است.

سرمربی تیم ملی درخصوص جایگاه ووشوی ایران در جهان گفت: ما دو دوره نایب قهرمانی جهان را تجربه کردیم و باید گفت این دو عنوان با تلاش و سختی‌های زیادی به دست آمده، زیرا چین که همیشه قهرمان بلا منازع است ولی بر سر تصاحب عنوان دومی باید با تیم‌های سر سخت روسیه، هنگ کنگ و دیگر کشور های دیگر جنگید که آنقدر فاصله تیم‌ها نزدیک است که نهایت با اختلاف یک مدال طلا و یا یک امتیاز تیم‌ها جایگاه خود را در جدول پیدا می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این جایگاه را مجددا می‌توان کسب کرد ابراز داشت: اگر ما تمام تلاش و بضاعت خود را به کار گیریم و سرمایه‌گذاری خود را مثل سال‌های گذشته انجام دهیم، بتوانیم بار دیگر عنوان نایب قهرمانی را بدست آوریم هنر کرده ایم.

اوجاقی در پایان با بیان اینکه هیچ چیز دور از دسترس نیست گفت: ما اگر بخواهیم مثل تکواندو که توانست کره را از سد خود کنار زده و قهرمان جهان شود این امکان هم برای ما وجود آید و برای یک بار هم که شده قهرمان جهان شویم. احتیاج به یک پروسه 5- 6 ساله و سرمایه‌گذاری در بخش فنی کشور داریم. به طوری که باید کشور را به 10 منطقه جغرافیایی تقسیم کرد و مربیان ساندا و تالو آقایان و خانم‌ها را در این مناطق تقسیم کرده تا آموزش‌های پایه را طی این 5 - 6 سال بدهند تا به یک نتیجه مثبت رسید در این صورت می‌توانیم ما هم قهرمان جهان شویم.

ملی‌پوشان خانم و آقای ووشوی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی طی دوروز در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز